Flickornas klänningar

Igår bestämde vi oss för flickornas klänningar till den stora dagen, dom kommer va med uppklädd än jag:P Jag ska à min vita spetsklänning som för den delen är använd en gång på Theas dop, älskling tyckte det! Har låtit han bestämma mycket ny för ovanlighetens skull:P Ville ha rosa klänningar till flickorna men han tyckte vita/natur va finast, och det var dom faktiskt, så det får bli det:)

Bara inte B's klänning blir allt för stor, för att dom skulle få lika va ja tvungen att ta 86 till henne... Hittade klänningarna på ellos, perfekt för jag hade även fått ett påskerbjudade, 50 % på första varan och 40 % på andra:)

Annars har vi haft fullt upp i helgen, vart och köpt lister, målat en del av de omålade listerna! Rivit köks/hall golv, rivit ner bården i badrummet uppe! Checka in det snygga golvet som gömde sig under:P Vad tror ni ska vi skita i att lägga in det nya golvet;)

Isabelle har varit så avis på Alvins springcykel så älskling köpte en egen till henne, nu slipper dom ryka ihop:)

Idag ska vi träffa Sandra & Engla om inte Sandra blivit utringd på jobb:) Älskling har åkt till Stockholm också men har bara kortvecka och kommer senast på onsdag och blir hemma till tisdag:D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0