1 månad kvar imorgon:)

En månad tills man är en gift tjej:D Fick hem klänningen idag, vart nöjd med tanke på priset och att jag ville ha en enkel klänning:)

Älskling beställde äntligen sin ring, han är så gullig han lät gravera in mitt namn på insidan och UTSIDAN, vart lite paff då han inte sagt nåt om något sådant:)

Förövrigt har det vart fullt upp sen vi vakna, bokade det sista som har
med resan att göra, nämligen hotellet i London, flyget till min syster från London till Guernsey och tillbaka till London har min syster gett oss, är så lyckligt lottad att ha världens bästa syster <3
Drog över till Avesta sen, älskling skulle förbi firman! Vidare ner på stan, Isabelle ville ta hål i öronen, ville göra det på henne när hon var bebis så hon snabbt skulle glömma det men älskling har varit benhård! Den dagen hon vill själv har han sagt! Och nu hade om bett om det till min stora förtjusning, ett val som många säkert ser som fel! See if i care!! Många anser nog att barnet ska vara så pass gammalt att det ska se konsekvenser i det, men hallå då får man nog vänta tills man är 20!!!! Skit samma, hon var jätte duktig och satt still i älsklings knä medans tjejen tog hål i båda öronen samtidigt! Grät i några sekunder tills jag visade hello Kitty örhängen hon kan få sen:)
Har en mallig tjej nu med rosa tinder i öronen:) Sen drog jag in på plus och hittade äntligen en super snygg fusk skinnjacka:D Mathandling sen, fara hemåt och sen till Jossan & Niklas för att svulla pizza, tror älskling vill görda upp mig, han gnäller att jag tynar bort!

Varit sjuka igen i veckan, vi må va sjuka ofta men ungarna piggnar på sig fort, hög feber, Isabelle kom över 40 sträcker och hosta med spya som utgång då och då! Men värst va Biancas mat och drick vägran, fått pytsa och pytsa i henne (läs tvinga)! Så gissa om jag vart överlycklig igår när det vände och hon började äta igen hela veckan, åt och åt och drack:D

Nej nu ska jag väcka min blivande man som somnat på soffan och gå och lägga oss:):) slänger upp en bild så ni får se hit det blev med fondväggen som gick nerifrån och upp till övervåningen och blev en fondvägg där med:)

Btw just nu lutar det väldigt mycket mot att det blir Västerås vi packar oss till sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0