Magsjuka igen

Jepp magsjukan har hälsat på här hemma igen.. Jag klarade mig denna gång tack och lov men Isabelle fick feber efter gympan i onsdag och vaknade 02 på natten och yrade och sjöng! Tempen visade då 40,0 graders feber och hon började spy, sen spydde hon igår morse och jag fick höra att fler barn fått magsjuka som varit på gympan! Resten av gårdagen fick hon äta glass, rån och dricka saft! Istället för att spy fick hon diarré, lilla hjärtat och fortsatt hög feber men hon var på topp humör ändå, lite extra keramik bara:) mådde lite illa till och från igår och va livrädd att ja också skulle fått det men det verkar som jag varit immun sen ja hade de för några veckor sen! Men rasat i vikt har jag ändå, 48 kg, det känns inte riktigt okej, äter precis vad ja vill men bara går ner! I helgen åt vi kenabrulle, färdig potatisgratäng två gånger, 1 kg godis, 1 1/2 ben & Jerry, ytterligare ett kg godis i tisdags, fikat, popcorn och endast en promenad, snakka om bakvänt men det betor nog på amningen:/ visst ja gnäller inte att jag går ner men rumpan är typ borta och revbenen är väldigt synliga på ryggen och hur snyggt är det!?!?


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ropa inte hej än, de kan ta 3 dagar innan man blir sjuk :(

2011-10-28 @ 10:53:59
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: funcake

Ta & kika in på min mat- & bakblogg vettja!



Vet du tex vad tapas är?

Små mumsiga plckrätter från Spanien.



Få tips & idéer hos mig!



/ Funcake!

2011-10-28 @ 10:57:55
URL: http://funcake.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att ni mår bättre!

2011-10-28 @ 14:59:07
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/
Postat av: elin

oj det var inte mycket du väger!

fast så länge du mår bra så är det väl bra!:)

amning är verkligen ett effektivt sätt att gå ner i vikt på!

2011-10-28 @ 21:01:07
URL: http://poppelberget.blogg.se/
Postat av: Sandra

Krya på er <3 & ibland hjälper inte ens det att trycka i sig massa fett. Jag var där en period jag med, & det enda jag kunde göra för att inte bli platt som en pannkaka var att varva ner. Svårare när man ammar, såklart. Men liksom bara ta nån dag för er själv hemma i huset & mys, mys, mys.. Inte ut & härj & känna tvång på att umgås med så många som möjligt. Är man liten i grunen är det inte trevligt med revben som sticker ut här & där. Men du får tids nog tillbaka din lilla rumpa :) Det är fan det värsta med amningen, att rumpan försvinner så lätt. Uuh, vilka problem man har. Haha. Ta hand om er. Kram!

2011-10-30 @ 00:08:46
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0