Rea på lekmer

Ska ta och sätta mig vid datorn och skriva om julen nån dag men orkar inte just nu:) tänkte tipsa er om att kika på rean på lekmer, aldrig handlar där tidigare men kikade runt lite och grundade lite också:) va ute efter "vuxen" sängkläder till Isabelles rum och detta lego set va fin i färgerna och nedsatt från nästan 700 till 300, älskar me too kläder, önskar ja hade råd med mer men denna jacka kunde ja inte motstå till Isabelle:)

Slänger upp en bild på Bianca i hennes nya vårmössa som ja hitta på mellandags rean i Erikslund igår:) där träffade vi på Sofia & Johan plus barnen:) Det bestämdes att vi skulle fira nyår ihop:D hoppas bara att inte Isabelle åkt på magsjuka, hon spydde tre gånger imorse, men e pigg förövrigt:)

Va till läkaren igår med Isabelle och det bestämdes att vi skulle återkomma om det med ögonen kommer tillbaka, dom tror att det är nåt hon gör bara och nu här hon det 1-2 gånger i månaden, förrut kunde de va uppemot 15 ggr/dag!

Barnen har förresten fått så mycket julklappar att vi vet inte vart vi ska göra av allt!! Tusen tack:)
Spisen som vi köpte till henne gick sönder DIREKT, så den ska ja skicka tillbaka... Vill inte ha en ny när det var sån kass kvalité för det priset, aldrig!!! Men synd för söt var den!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fyfan vad surt att spisen gick sönder så lätt :S Köp ett helt kök från IKEA & spraymåla delarna rosa innan ni byggerihop det :) Seriöst, det köket kan jag stå med skor & hoppa på utan att det blir ett endaste märke.

2012-01-09 @ 13:16:17
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV; Åh, tack för din kommentar =) Alla som INTE har en nitro skrev på bilden jag la upp på facebook att "Du kan inte köpa en sån vagn med små hjul, den går BARA att köra på plant underlag, inte alls i snö eller om det är grus på vägen" Hur känner du inför det? Hur var den att köra? =)

2012-01-10 @ 12:01:46
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV; Ja, jag håller med!! Dom påstår att det är värdelöst med små hjul, men dom har aldrig haft någon själv, utan har haft stora fasta hjul! ;p beror ju lite på var man ska gå kanske, men jag har inte tänkt att gå skogspromenader så särskilt ofta =P



Vi bor ju mitt i centrum i Borlänge och här plogar dom direkt om det är mkt snö! Är ju inte så stor skillnad på Avesta och Borlänge vädermässigt och så, så det var verkligen toppen att du kommenterade, nu känner jag mig mer säker =D

2012-01-10 @ 12:14:23
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0