Lilla hjärtat mitt


<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis, dom härjar ju bort allt knubb. Emmy har så stort huvud, så när hon är utan kläder så ser det jätteroligt ut för att kroppen är så liten. Stackarn, vi hade hosta här för 2 veckor sen. Men fick höra av en bekant att det inte finns hostmedicin till så små, så strunta i att ens kolla upp det på Apoteket. Men sen så såg jag att du köpt nån hostmedicin, så undrar vad det är du köpt så kan jag också skaffa sånt. För hostan kommer ju komma tillbaka sen när det bli kallare. Tråkigt nog. Nu är munken bara snorig, men det är nog pga tänderna som ska upp.. Har vart ett helvete med dom där tänderna igen. & appropå ingenting så MÅSTE vi ses snart.

2010-09-14 @ 16:20:48
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Tack så mycket :) Ja kan tänka mig de, har längtat så mycket men man ska ju helst knäppa efter v.30, så då när jag knäpper så är jag i v.32 iaf :) Jaa verkligen, jag funderar starkt på att knäppa såna jag med, är superfint verkligen!

2010-09-15 @ 21:04:58
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0