Måndag

Sitter här i morgonrocken och väntar på att Våra Bästa År ska börja, Skruttis sover middag för tillfället, hör hur snoret stör hennes sömn, att dte aldrig ska försvinna, hon har snorat i flera veckor nu!

Sen bär det av mot Kärrgruvan och hem till Jossan, blir säkert promenad:D Hon kom ju hem från Tyskland igår:D

Igår grillade vi här hemma, flyttade utemöblerna till den taklösa altan men det var lite för kallt för att äta ute på kvällen:/ Älskling hann med en fisketur också, ovanligt va:P Jakten på storgäddan fortsätter....haha

 Har ni som jag undrat om potatis skalar makinerna funkar så behöver ni inte undra längre, dom funkar, fats jag tycker dte var ett totalt onödigt köp medans älskling alltid velat haft en!! Går fortare att skala och åbäket låter så skruttis blir rädd, hela diskbänken skakar haha!! Men funkar gör den!

 

 











 Älskar den här bilden på mina älsklingar:D

Kommentarer
Postat av: Lena

Helt underbar bild som alla andra, vad hon växer lill tjejjen. Jag har något underbart att se fram emot äntligen.....jag ska bli farmor!!!! Hur gammalt låter inte det haha men underbart, önskar så att Josefine fått dela det med oss, hon älskade barn och längtade efter att få bli faster. Hoppas hon är med oss ändå. Kram kram

2010-05-05 @ 15:50:37
URL: http://www.jozzan.com
Postat av: Malin

är ju mer jobb o göra rent den där potatisskalar maskinen efteråt än o plocka upp potatisskal efteråt

2010-05-18 @ 20:27:22
URL: http://supermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0