Jag ska måla hela världen....

Hej hopp, finns dte några ens som läser min nlogg längre, har haft fullt upp kan man minst säga, vi har målat, målat målat och vet ni vad vi gjort sen, joo målat! Men snart är dte klart, regnet kom och älsklings semester tog slut idag, finliret kvar och färg i fönstrerena, och garaget som de rev ner väggen på och böt ut en massa i! Inte nog med att älskling och svärfar slitit som djur med huset nu ska de byta och bygga om taket på garaget om en vecka! Allla ni som hjälpt oss ni är verkligen guld värda, hoppas ni vet det:D

Isabelle är förkyld, eller hostig, vart det igår efter vi lagt henne men hon e lika pigg och vild ändå, hon e överallt nu, kollar man bort en sekund får man gå och leta på henne, slår i huvudet sisådär 70 gånger på en dag, äter på allt, river i allt, ställer sig upp mot allt, ja ni kan ju tänka er att jag bara kan sitta här när hon somnat:D Men vad gör det!

I torsdags tog vi en paus och åkte till nisses i smedjebacken, jag jossorna och mamma och såklart isabelle, hittade några grejer till isabelles rum!

    

 en bit på vägen,

 kommer mer bilder när målningen e klar:) visst blir det fint:)

 de va ruttna bärande plankor där under, tur att det blev bytt

     älskade glada unge<3


 jag älskar dig till månen  och tillbaka...... och några hundra miljarder vändor till<3


 skruttis fick en jätte söt milla mysdress av sin farmor:)

 kom hösten över natten eller, ganska skönt faktiskt att bara vara inne nu och mysa:)


Ska prata klart med älskling sen sova:)


Kommentarer
Postat av: Lena

Jo då jag kollar in här då och då:) vad fint ni får det förstår att det är fullt upp hos er. Härligt med vilda barn:) då är det som det ska;) ha en fortsatt skön sommar, vi hoppas vädret blir bättre igen..:)

2010-07-29 @ 15:48:56
URL: http://ienannandelavlivet.blogspot.com
Postat av: Veronica

sv; tack så mycket!! :) ja de vore trevligt :) <3

2010-07-29 @ 18:04:04
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

<3<3<3<3<3

2010-08-01 @ 08:20:19
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja verkligen! Undra hur han kommer se ut, vem han mest är lik.. :)

2010-08-04 @ 19:15:01
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0