Rätta mig själv:)

Jag måste nog rätta mig själv då mitt förra inlägg upprört så många:) Ni är jättegulliga men jag vet att jag är super dålig på att formulera mig, typ skit kass:P

Det jag ville få fram i förra inlägget var inte det att jag blir irreterad att folk säger att isabelle är tjock utan de att folk ska berätta för mig att folk i sin tur sagt det! Jag är absolut inte arg om folk sagt det, dom har säkert inte sagt det i en elak ton! Det var det jag var irreterad över, jag orkar inte höra att det helt enkelt för det startar bara nåt onödigt och negativt när det från början säkert inte ens var illa menat:) Jag vet ju själv hur jag är, en fjäder blir lätt en höna, och vi tjejer är ganska så duktiga på att vända våra kappor efter vinden beroende på vem vi pratar med:)

Vi säger att nån sagt tex att isabelle är tjock och de har pratat om att det är gulligt eller dylikt när bäbisar är tjocka och har hull och så går ordet vidare sen när det ska fram till vederbörande så blir tonläget att konversationen varit klankande/negativ, beroende på vem som berättar och vem som hör och beroende på vad den som berättar vill få ut av att berätta:) Svårt att förklara hur jag menar men jag gjorde mitt bästa:) Lite som viskleken när man sitter i en ring och ska berätta en mening, meningen låter ju aldrig samma när den gått laget runt:):)

Jag tänker inte låtsas att jag är nån ängel och aldrig säger nåt om nån eller säga att jag inte överdriver, jag tycker själv det är kul att skvallra och prata med mina tjejkompisar om allt och inget, sen får man ibland äta upp det man sagt, och då är det oftast inte lika kul som den gången man suttit med sin kompis och pratat:P






Kommentarer
Postat av: Lena

Ja du det är mycket med att få bebis, du har den sötaste lill tjejjen så självklart är det inget att bry sig om. Var bara stolt över er flicka:) kram

2010-01-09 @ 21:30:01
URL: http://lenasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0