Det vackraste



Igår vart våran stora tjej hela 7 månader<3





7 månaders presenter måste man ju få:D











Jag absolut tok älskar dig<3



Visst har jag fina kläder:D En skönhet klär i allt:D



Jag vart kallad blåöga när jag var liten men skruttis då ska hon bli kallad blåtira med de där ögonen:)









Mums med köttfärsås och spagetti



Vi va som sagt till Västerås idag, dte gick bra hos tutt doktorn, han tog cell prover på knölen, de stack in en skit stor spruta rätt in i tutten tre gånger, blundade och höll andan:P Får veta om ca 4 veckor, men han trodde dt var en bröstkörtel som svullnat, kom mjölk en gång ur knölen också när han skulle ta prov på den, bådar ju gott iallfall:D

Sen åt vi frukost på Mc Donalds, fikade på ikea och lunchade på Tex Mex tror jag det hette:D Men vi gjorde annat än åt också, jag sprang runt helt lyrisk inne på toys´r us, såg HUR mycket som helst rosa, massa disney princess rosa grejjer, allt ska skruttis ha, och älskling e en riktig skrytmåns ibland så han kollade på allt dyrt som skruttis skulle få, om jag kollade på en cykel så dög den bara om det var den dyraste av dom:D Ja ni hör ju själva, inte undra på att vi aldrig har pengar i slutet av månaden! Jag är faktiskt den sparsamma här hemma, jag måste vara det, måste hålla älskling tillbaka haha:D:D

Nej nu är det sov dags, är helt slut:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0