Helgen och bvc

Ännu en helg över, i lördags skulle jag, isabelle och älskling åkt över till jossan och gnubert men älskling och jag vart osams, så jag vägrade åka dit förräns älskling bett om ursäkt(på riktigt inget sms:P) jag slutade sura på älskling vid 20,00 så då brummade jag och isabelle dit, hann lagom till maten som jossan varit så duktig och lagat<3 Lilla söta Gabriel (olle/grodan) var där också:) Vi åt godis och sjöng sing stra inna grabbarna vart trötta:P

I söndags va vi hem till svärfar och firade fars dag, älskligns första fars dag:):) Åt gott och Ann-Helens hade lagat världens godaste tårta för att jag älskar den, daimtårta, mums, tror jag åt störst bit:P

Sen har vi mest kikat på film i helgen och tagit dte lugtn:)

Idag va jag och skruttis ner till bvc, skruttis har nu blivit riktigt stor, 4300 g och 54 cm lång, hennes vikt kurva har gått rätt upp, behövde absolut inte vara orolig för att hon inte får i sig tillräckligt, och hon tyckte absolut inte jag behövde pumpa nå mer för att få mer mjölk eftersom hon säkert börjat spytt mer nu för det kommer för mycket, hellre för mycket grädde i boobsen än för lite:P Så tacksam att amningen inte krånglat en enda gång, det har gått som på räls från början, allting har nog gått på räls, min graviditet var nästintill perfekt, förslossningen var väl inte den lindrigaste men fick världens bästa bäbis, gick ner allt jag gick upp direkt, :):) Har inget att klaga över, så de som säger att det är så jobbigt med bäbisar kan ju hojta till och förklara tack:P:P Nej jag skojja jag har haft en jäkla massa tur:) Peppar peppar:P:P

Skruttis sover nu i min famn med munnen öppen, så söööt:)

Vart på promenad idag också med lottis och boby, hundarna gick jätte bra ihop, fast shot vad mörkt det var när vi gick! Har suttit och letat julklapp till skruttis, men vet inte vad jag ska köpa som ingen i vår familj inte kommer köpa, har haft funderingar på en rosa liten cd spelare s vi kan lyssna på barnmusik på övervåningen då vi ej har nån cd där förutom datorn, massa rosa mjukdjur är redan en självklarhet:P

Ska kika på tv nu:)

Störtskön sovställning hos farfar:P

charmtrollet gabriel:)eller ska vi säga godisråttan:P


love you:)

min bumbijörn<3

<3






Kommentarer
Postat av: Veronica

men gud vilken söt dräkt! :D vart har du köpt den? :)

2009-11-10 @ 15:06:08
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Va söta ni är!



ÅH en sån där dräkt har jag oxå, nu fattas bara en liten bebis o stoppa i den :)



Haha ja, att kunna se nått när man rakar sig på de intima ställena är ju bara att glömma! Man får gå helt på känsla :P

2009-11-12 @ 10:56:22
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0