Detaljer

Jag anser att det inte är möblerna eller valet av köksluckor som gör ett hem personligt utan detaljerna, de små sakerna som gör hemmet till just mitt eget:)

Jag absolut älskar detaljer, älskling däremot hatar dem:P:P Skulle han få bestämma skulle det inte va en grej typ i fönstrerna och inte en grej på borden:P Men som tur bestämmer inte han!

Litet axplock av detaljer jag gillar här hemma:)

Gillar verkligen nyckelskåpet och sprötgrejjerna, nåt jag hatar däremot är typ alla tapeter här hemma:(

inte populärt hemma när jag kom hem med den där ramen, but i love it:P

har bara en levande blomma här hemma, en kaktus så jag köpte en söt lila sak idag:P

plotter som älskling skulle ha sagt:P





lampan e nog ett av mina favvo köp, tror jag gav 150 kr för den:)





köpte mer ramar idag eftersom jag beställt hem ännu fler kort på skruttis, tyvärr var korten var små eller ramarna för stora, så fick ta "gamla" kort:)

visste inte riktigt vart jag skulle ställa nya ramarna, får stå i fönsterna så länge



Så jäkla synd att nya korten var för små, dom är så fina, på "gamla" korten är skruttis så liten att hon typ aldrig har ögonen öppna men det hade hon på alla nya frasmkallade korten, appropå kort, har nog knäppt närmare 3000 kort på skruttis redan, och då räknar jag bara de med digitalkameran:P inte missa nåt:) eller jo jag har missat en dag, gruvar mig som bara den:(:(

hämtade ut skorna, blixten gör att de ser ja vad ska man säga, dammiga pga av blixten, men de är skit snygga:):) ska absolut ha på mig dem när jag ska ut på krogen "första gången", blir nog första april:) jag är en planerare:P:P

imorrn ska vi göra fot och hand avtryck i denna söta ram, i ena "Bilden" gör man avtrycken och kort i den andra, rosa var dne också:):)

fyndade två rosa ljushållare för 10 kr, mer babyrosa i verkligheten:)



Var hem till svärfar idag, älskling och han fixade nåt med båtarna medans jag och isabelle åkte iväg och handlade lite, blåste väl hela baenbidraget på ja, typ ingenting:) Får vänta med att köpa julklappar till isabelle till löning/föräldrapenning nu:)

Dagen i ära hade skruttingen på sig kläderna hon fått av farfar, "farfars favorit" bodyn och "tycker ni jag är söt skulle ni se min farfar" byxorna":P:P







Det går skit segt när man laddar upp kort knäppta med digitalkamrean, började när älskling åkte på innebandyn kl 20, två timmar grattis!!! Swish säger det med kort tagna med mobil kameran!!:(



Vårt allt<3<3<3

Igår va vi på homeparty hos emma, jätte fina saker, mycket jag skulle viljat haft om jag haft råd:):) Isabelle sov hela tiden, sov typ hela dagen, så klockan 02,45 vaknade hon och var klarvaken, låg och log och skrattade på skötbordet:P:P Sen efter att hon som vanligt fick som hon ville ligga och tutta somnade hon och jag i soffan, vart av nån anledning skit irreterad på älsklings snarkningar:P Är van att sova med öronproppar men gör dte inte nu sen jag fick isabelle:):)

När era bäbisar är ledsna låter de som att de säger neeeeeeeeeeeej, hon låter så, typ som ett lamm som säger nej:P Och så låter hon aaauuu, låter så gulligt, jag och älskling härmar henne jämt då:P:P Ska filma nån gång så ska ni få höra:):)

Väntar på älskling som e på ingång och på att isabelle ska vakna:):) nu e han hemma:):)







Kommentarer
Postat av: Sandra

No nooo, dieten är för hjärtsjuka, så den är MINST sagt hälsosam. Men har ju en hjärnskada så ibland häder det konstiga saker i min skalle, haha. Tror det var nåt migränliknande.



Köpte mössorna på H&M, 59kr st.. Men köpte dom sista här i Avesta. men där är det ju fullproppat med star wars kläder :)

2009-11-20 @ 22:51:39
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hihi då snackar våra bebisar likadant! När Vincent blir arg låter det som han skriker "neeeej" och när han är nöjd och pratar säger han något i stil med "auuooo". Det är för sött! :)

2009-11-21 @ 06:25:33
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är helt jäkla kär i din takkrona som du fyndade förut. Sååååå snygg!

2009-11-21 @ 22:42:58
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Gittan

Haha, samma här... Elvira kör också med "nej" och när hon vill ha uppmärksamhet så blir det bara ett kort "nä"...så underbart gulligt =)

2009-11-22 @ 01:02:17
Postat av: Sandra

Lammet bor här hemma också. Det är svårt att låta bli att le när de låter så. :-)

2009-11-22 @ 22:56:30
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Martina !

Visst är det härligt med detaljer. Jag brukar använda mig av en sida som är GULD när man ska snygga till olika foton:

http://fotoflexer.com/

Finns massor med olika funktioner :)



Kramis

2009-11-22 @ 23:20:05
Postat av: Veronica

jag tycker också att det är detaljerna som gör hemmet, absolut! Utan lite små plotter så blir de stelt och kalt tycker jag :p hehe! va fint ni har det, :)

2009-11-23 @ 15:09:30
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: martina

hej anonym:) tusen tack för tipset, ska testa att ladda upp kort där:) kram

2009-11-25 @ 21:34:23
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0