dyrt bråk:P

älskling och jag rök ihop nå fruktansvärt idag, det slutade med tat jag kastade hans trådlösa playstation handkontroll i golvet, han vart så arg då att han kastade sönder den i 1000 delar, så nu har jag beställt en ny till han, 650 kr kostade dte bråket! nu har jag inte råd att bråka nå mer:P haha båda sa förlåt 5 min senare iallfall:)  men jag tycker fortfarande att dte inte var mitt fel för en gångs skull:) nej jag måste lugna ner mig, jag har haft sönder 2 mobiler för han, en tv dosa och så åkte det in en skruvmejsel i förra toadörren, opps, men blir så arg att jag tar första bästa grejj och slänger dte, annasr blir jag tokig:P:P nej måste lugna ner mig för lillgrodans skull med:) men nu fick äntligen jossan se att älskling kan bli bra arg han med, och att dte inte bara är jag som är dne elaka som härjjar:P:P han e rätt duktig på att dölja de sidorna så alla tror att jag bara är elak:):)

Men jag älskar han över allt ändå:))

Kommentarer
Postat av: elin

haha..vad härligt o läsa faktiskt. blir ganska trött på folk som bAra höjer sin partner till skyarna..o bara är puttinutt perfekta o kära hela tiden. antingen har dom superförhållanden..eller så ljuger dom som fan..för perfekta förhållanden kan man inte ha jämt. :)

2009-05-15 @ 08:57:29
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0