Svarta hårstrån:P:P

Måste bara berätta nåt sjukt jag upptäckte igår:P Jag har börjat fått väldigt mörka hårstrån på kroppen, usch, mne igår upptäckte jag att det hår man har mellan naveln och som går uppåt, och nerår, som inte syns när man har ljusa, alltså de har varit så ljusa och obefintliga att jag inte sett mina förrut, men igår hade de blivit svarta, syns inte så jätte mycket men när man tittar nära syns det:)

ser helt galet ut, kommer se ut som en raggarsträng som killar har tilslut ändå upp till tuttarna haha:P:P homoner lr vadå:P:P nej det där måste jag raka bort fortare än kvickt:P

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men tack snygging :)

Jag trodde också att jag inbillade mig i början, men frågade bm om det kunde vara bebisen och hon sa att de första rörelserna kan beskrivas lite som bubbel eller som att en fisk simmar runt där inne, om du förstår vad jag menar :)

Helt otrolig känsla eller hur?

Du ska se sen vad häftigt det är när det rör sig utanpå magen :)

2009-03-23 @ 19:11:46
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha jaaaa, jag drömmer sjuka saker hela tiden :P Och värre blir det tydligen :S Har vaknat upp helt kallsvettig många ggr, och har börjat slagit richard i sömnen. och vaknar ibland av att jag ligger och skriker rätt ut.. Nja, försöker att inte tänka på förlossningen :P ahah, ska ta så mkt bedövning som det går.. haha, men du raka inte där, då blöir stråna grövre.. jag tog en vaxremsa och tog bort dom.. Och nu verkar dom aldrig växa ut mer.. Fast du kan ju glädja dig med att det där strecket försvinner så fort du födit sen :)

2009-03-23 @ 19:12:41
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick oxå svarta hårtsrån. & det läskiga är att dem fortf finns kvar, urk!

2009-03-23 @ 22:18:27
Postat av: Emma Gustavsson

de beror ju på att du rakar dig gumman,, ju mår du rakar desto mer och tjockare hår får du

2009-03-24 @ 08:28:10
URL: http://hemliig.blogspot.com
Postat av: sofi

Hehe, hormonerna börjar sätta igång :) Jag fick också sådär 5-6 svarta hårstrån på magen som jag rakade bort fort som tusan :P

2009-03-24 @ 12:07:03
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0