södertälje igen:)

Jag och rocco sitter ensamma  lägenheten i södertälje nu, sista veckan jag kan följa med efetrsom älskling ska flytta ur denna lägenhet nästa vecka!

Helgen har varit lugn, i fredags var vi ut på sjön med båten, var ut på nånsjö vid ängelsberg:) Vi gick iland på en ö och grillade, fick några fiskar, själv fick jag två små gösar:) Alla de korten ligger på älsklings telefon:) Annars låg jag mest inne i kabyssen för det var så varmt, klarar inte av värmen nå mer:(









Inte bara jag som inte njöt av värmen:P

Inte ofta älskling somnar innan mig på kvällarna:):) Älskar dig över allt min snygging:):)

På lördagen åkte vi hem till jossan och gnubert och lilla nova:) Micke hjälpte dom att dra nån el grej, sen grillade vi och spelade poker:) Rätt kul grej hände när vi spelade för jag, älskling och jossan gick all in så visar dte sig att jag och jossan har lika kort och micke leder innan sista kortet ska läggas på bordet, jag och jossan kan typ vinna bara på två kort och vad kommer upp, jo kortet vi behöver:P:P Tror det tog på älsklings ego att bli besegrad av två tjejer:P:P

Igår söndag gjorde vi inte mycket innan vi begav oss till södertälje:) Handlade när vi kom fram och sen kikade vi på tv påkvällen bara, lite läskigt bara när det började osa rök luft utifrån:( Som tur va så kan det inte ha vart nå farligt eftersom vi inte hörde nå sirener sen:)

Nu ska jag strax ut med rocco sen försöka fördriva tiden tills älskling kommer ikväll:)
älskar min lilla familj mest<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0