Donar!

Idag har jag vart lite kreativ, har lite långtråkigt nu när ja e ledig, tog tag i att måla altandörren i köket vit, det var nån konstig trä panel på dne och vit som hade gulnat men nu e den fin:) har även målat en liten trä pall/stege vit också, hmm vad ska jag göra nu då, hade jag haft tyg hemma hade jag satt mig och sytt bebis påslakan, men får köpa det när jag får pengar:)

Idag e magen pytte liten, synd att jag inte kan lägga upp bilder, men den ser typ ut osm den gjorde för 10 veckor sen, skit mysko:P:P Kannske beror på att jag e inge orolig längre efter ul, elle mindre orolig och dte påverkar ju magen och uppblåstheten, var faktiskt lite rädd och trodde jag skulle få en JÄÄÄÄTTTTEE mage, men tydligen icke:P:P
Vart inge ledig helg denna heller, ska gå intro å en ny liten tös på söndag, 12 h det tackar jag absolut inte nej till:) då får jag ju fre, lörd tillsammans med älskling iallfall:):)

på måndag startar skolan igen med en ny kurs, etik och livsfrågor, så jäkla skönt med bara en kurs, så lite har vi alsrig läst, då kan jag verkligen hinna med att jobba på helgerna också:) Älskling va lite fundersam idag när vi ska börja köpa spjälsäng och sånt, om de började bli dags, hihi sötnos, men dte får bli att köpa det också när skatte påengarna kommer, blir lagomt då:):)

puss och hej:):)

Kommentarer
Postat av: mammamelle

hihi vad duktig du är=)) jadu 4 års trotsen är här haha,ja jag är hellre dum enligt Kew å har lite ordning på han än att han ska få som han vill hela tiden=)haha ja du blir nog en liten hönsmamma=))börjat bli nå nervös da?

kram

2009-04-21 @ 15:15:17
Postat av: Malin

åh fy! etik o livsfrågor! den kursen e jag precis klar med.. det är den värsta kursen på hela utbildningen.. jättejobbig!

2009-04-22 @ 00:07:30
URL: http://supermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0