Hemma igen från tok varma Kreta!



Blir ett snabbt inlägg bara nu, berättar mer sen! Vi kom hem i måndags från Grekland, hem till den mer behagliga och sköna värmen, när det är som allra varmast här så varmt hade vi det i skuggan, annars var den 40 grader! 

Var härligt att komma bort ,en svårt att göra något när man har en bebis som inte ska utsättas för någon sol, men det givk, ett lager solksydd, kläder, solskydd tll vagnen och parasoll gjorde susen och hon var så duktig att dricka, bada i poolen och äta vattenmelon så det var aldrig några problem:) Vi ficvk turas om att sola!

Var inget Tzatsiki morsan och polisen Grekland som jag sett framför mig, mest turistrestauranger och badlakan affärer:P

 Skruttis på planet ner!  i väntan på barnvagnen som självklart kom allra sist!offcours


         resesängen även kallad "buren"!

      vi fick testa på att dyka i poolen:)

      









 











<3



Kommer mer bilder nån annan dag, nu blir det filtajm:)

Super tack till Ciccisom snyggat till min blogg så fint när vi va borta:)
Och Till Jossan som e så gullig och alltid ställer upp, underbara hon både skjutsade och hämtade oss på arlanda mitt i natten<3






Kommentarer
Postat av: SANDRA

Så jäkla söt hon är :) Sitter & ler för mig själv när jag tittar på bilderna. & vilken sjukt fin tunika hon hade på sig då. Vart har ni fått tag i den? Måste vart skönt att ha på sig i värmen.



Du, nu när ni är hemma så lär vi ta & ses.. Det blir ju aldrig av för sjuttonsiken :/

2010-07-14 @ 21:43:32
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: SANDRA!!!

Äckliga jävla skadedjur.. Jag vågar inte ha Emmy ute ensam på altan ens, för skatorna kommer fram & går runt henne.. plus att dom börjat dra upp bajsblöjor ur soptunnan. HUR ÄCKLIGT ÄR INTE DET? Dom flcokas runt oss när vi sitter & äter.. Men fick tipset om att man ska hänga upp en död skata så håller dom sig borta.. Men lite ofräscht :S

2010-07-14 @ 22:02:43
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: jossan

självklart ställer jag alltid upp å de vet du!! =))) va ska ni göra idag?? tänkte om vi skulle ta ett parti inlines å bad! =)) puss puss

2010-07-15 @ 09:26:30
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättefin blogg:=) Ser att ni haft en fin semester vecka, men kan tänka mig att det bli lite väl varmt..kram kram

2010-07-15 @ 13:55:49
URL: http://ienannandelavlivet.blogspot.com/
Postat av: Victoria- mamma till tre flickor <3

Hoppas ni hade det bra annars på resan :) Resa med barn går hur bra som helst enligt min mening ;) Jättefina bilder och vad go hon är på bilden med den vita solhatten och solskyddsdräkten. Jättehärlig bild! Gullungen!

2010-07-16 @ 11:22:37
Postat av: Martina

Hej Victroia:):) måste säga att jag är fruktansvärt imponerad av dig som reser med tre små:):) Visst det gick hur bra som helst men man va tvungen att tänka efter hela tiden så fort man lämnade hotellet om man hade allt med till henne, rädd att hon skulle på värmeslag osv, och inte kunna sola mera:(:(:P sånt man får ta:P gillar ockås den bilden, den vart så härlig på nåt sätt:):)

2010-07-16 @ 19:41:44
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja men eller hur! vafan, tänk vad dom skulle kunna tjäna ÄNNU MER pengar om dom bara satte fler större storlekar på hm ;) haha. Det är bara bra med mig och magen.. den växer och växer :) så mysigt. Vi har köpt sånt där angelsound så vi har lyssnat på beben också <3 hoppas allt är bra med er! Hon är så jäkla söt eran lilla prinsessa! på ett av korten här så var hon bra lik micke? :) Vi lär ses någongång. Puss på dig

2010-07-16 @ 19:59:23
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0