Älskar att älska dig


Igår fick vi besök av felicia/jonas och josefine/micke, vi grillade och pratade och hade en trevlig kväll:) idag åkte vi till avesta, igen:D Hälsade på hos felicia/jonas och lilla magem såklart, fick se deras 3 d film på lilla killen, skithäftigt, både jag och älskling ångrade att inte vi gjorde sånt, men nästa gång:P:P

Efter dte åkte vi och köpte färg, blir vitt med mintgröna knutar, fönsterfärgem har vi inte bestämt än, eller inne i fösntret, blir antingen mörkrött eller mörkgrönt:) Grannarna hade målat grått med vita knutar på ett hus som ser precis ut som vårat fast mindre och det vart inte snyggt alls, sicken tur:P Sen vart jag skit dålig, allt snurrade, jag såg dåligt, mådde illa, hade huvudvärk, you name it, berodde nog på för lite mat, migrän och att jag och jossan slutat med sött idag, fick i mig pyttelite mat och tablett sen kvicknade jag till super underbara älskling tyckte synd om mig och åkte och köpte godis, så länge höll det och fanta lemon, mums det drakc jag hela tiden i grekland:) får börja imorrn igen:) Dags att bli av med godis/lat kg jag lagt på mig de senaste månaderna, 6 kg har jag gått upp, väger nu nästan 54 kg, skandal, ska iallfall ner till 50 kg, de är de där kg som synd direkt när man ätit, vips sätter de sig på magen och efter maten ser dte ut som man är i v 20 igen:P bara i grekland gick jag upp 2, tur att jag har lätt att gå ner iallfall...:)

Älskling e och fiskar med micke och jag väntar på josefine som ska hälsa på, isabelle somnade som en stock, blir väl trött att härjja runt:):) Kryper runt överallt och klättrar på allt, mys bebis:) Köpte knallrosa färg också till skruttis rum, funderar om jag ska måla idag, svängde förbi rutbo handelsträdgård också, älskar att gå runt där, ska plantera några krukor ute:)

Ett tips till alla som har problem med röda rumpor hos deras bäsar, denna, weledas zinkkräm, svärmor älskar weleda så jag får testa en massa, denna älskar jag, höll i 9 månader sne när den tog slut fick isabelle utslag direkt av de amdra "billiga" krämerna, köpte denna och vips försvann dte direkt, såå bra, i dom andra zinkkrämerna ska dte vara nåt som inte är bra som denna inte innehåller! Värt varenda liten extra krona:)


Jag älskar att älska dig, hjärtat mitt<3




 
Sötaste monster minen på sötaste monster bebisen:)







Ska börjas i tid....





<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad söt hon är er lilla donna! :-) Och kul att ni hade det bra på Kreta! Tog ni sista minuten? nyfiken i en strut :-P

2010-07-17 @ 07:35:01
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: sabina

Ja, det förstår jag =)

Dom blir nästan en helt annan bebis när dom börjar krypa och så, dom blir ju med mer och kan busa och ha sig. är så roligt! =)

2010-07-17 @ 07:35:23
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Linn

Ditt egna hår? Jättefint isf! ;D

2010-07-17 @ 21:40:09
URL: http://linnlowes.com
Postat av: jossan

men nu fuskar du ju!!!! men okej, då börjar vi imorgon då! lr du börjar imorgon!!!! jag började igår!! haha.. men eftersom du fuskade så tog jag EN godis igår kväll.. EN enda liten grej!! ahha.. idag har inte funnits tid.. suttit på akuten hela dagen.. kom hem nyss!!! puss puss

2010-07-17 @ 21:57:18
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Marielle

isabelle är ju så himla söt, helt galet! :)

saga står bredvid mig och säger "bääbis ööt" haha :)

2010-07-19 @ 13:13:13
Postat av: sandra

Åh så fina ni är, båda två <3

Släng in före & efterbilder på huset sen :D



Hahaha, Emmy är precis likadan när det kommer till ölburkar. Så fort hon får chansen så sliter hon ut en ur kylen & låtsas stå & dricka. undrar varför dom gör så? Haha..

2010-07-21 @ 08:38:50
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: martina

åhh marielle vad ni är söta:D:D nu är dte inte lång kvar tills söta sessan får ett syskon va:D?

2010-07-26 @ 20:46:36
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Tess | Puzicat '

Ja jag kan inte sluta googla och läsa andras berättelser ;p en del är så positiva medans andra låter som värsta blodbadet.

Jag ahr en lillasyster som fick en son i Oktober förra året, men hennes förlossning gick jättefort och hon klarade sig på bara lustgasen, sen är hon starkare än vad jag är när det kommer till smärta så jag kan inte låta bli o tänka på hur jag kommer uppleva min :)



Usch då, mina sammandragningar har kommit nu, kände bara lite i v 30 men jobbade fram till v 35. Kände att kroppen sa ifrån där.



Har också hört att smärtan försvinner så fort bebisen är ute :) Och med tanke på allt man går igenom och det vackra man får för sitt kämpande så glömmer man nog bort när och vad det var som gjorde som ondast :)

2010-08-11 @ 00:29:52
URL: http://puzicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0