Konstig vana:P

Ju mer jag tänker på en vana jag har ju knepigare tycker jag den är:P:P Säkert fler som är som jag:)

När jag har nånting som börjar ta slut, tex en spray flaska, schampoo, smink eller till och med nån mat så känner jag att jag måste bara göra slut på den på stubinen eller låta den vara helt, saken förlorar sitt syfte för mig och jag vill bara bli av med den så jag kan köpa en ny fräsch:)

Oftast brukar detta resultera att jag samlar på mig saker eftersom jag alltid lyckats köpa en ny tex deoderant innan den gamla e slut, men har börjat tänkt efter att det är ett ganska sjukt beteende:P
Märkte för några dagar sen att en ansiktsrengöring började ta slut och då kommer tanken upp att den vill jag inte ha kvar så först sminkar jag av mig med den flera gånger om och märker att den tar inte slut ändå, vad gör jag då jo jag tvingar på älskling den och gör rent hans ansikte flera gånger:P:P Lyckades inte få slut på den och övervägde ett tag på att slänga den men nånstans har man nog kvar lite förnuft:P

Nån mer som är som jag:P Eller är det bara jag som är så knäpp:P


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha sådär är jag också! :D

2009-09-13 @ 08:45:45
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0