Sista dagen som ettåring...!

God morgon! Bloggs nya app passar mig kanoners som inte har massa tid att blogga via datorn:)

Idag är Isabelles sista dag som ettåring, imorrn blir min stora tjej 2 år, min älskade Goa tjej som nyss kom!?!?!? Apropå Isabelle så va jag med henne till Västerås sjukhus igår, dom ville göra ett till EEG, förra visade inget men denna gång blinkade dom med en lampa framför ögonen på henne! Hon var superduktig, somnade också i min famn precis som hon skulle, vart så stolt över henne att hon var så lugn och att hon inte slet loss alla elektroder från huvud och händer! Får veta i slutet på veckan om det är epilepsi, läkaren tror att de hon gör ibland med ögonen är bara nåt hon gör som kommer "växa" bort! Har tid hos ögonläkaren oxå...

Hade mamma med igår så hon kunde ta Bianca! Efter sjukhusbesöket drog vi till Erikslunds nya galleria, massa affärer!! Lunchade gjorde vi på Ikea och jag hittade ett par höstskor på din sko! När vi väl kommit hem på kvällen fick jag tok migrän, tur att Bianca är så snäll så hon ville sova samtidigt som mig för jag mådde skit!! Har aldrig haft migrän innan jag fick barn men haft tre migränanfall sen ja fick Isabelle och det är lika vidrigt varje gång, igår slapp ja spy iallfall men de va inte långt ifrån:/

Nr ja vaknade imorse kände ja bara lite eftersläng av huvudvärken men annars ingenting,,,skönt:) Har inte lämnat sängen än, Isabelle kollar på bompa och jag har Bianca i famnen, shit vad hon blivit "stor" den senaste veckan, hon är så med nu och grejar med sina saker och pratar och tjuter bara man tittar på henne, gå stolen älskar hon! Än så länge når hon inte ner men att sitta och knappa i gåstolen är poppis, samma att sitta med när vi äter och leka med nåt:) en underbar tid iallfall där de händer så mycket:)

De verkar inte gå kommentera bredvid bilderna, aja, bilden på Isabelle är tagen nu, klockan var för mycket när vi kom hem igår så hon fick hoppa duschen så håret är fullt av kontaktgel och ser nu ut som ett fågelbo:P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Haha ja, dom är små men tjocka :) Jo H&M skor brukar ju börja vid 23.. Därför vart jag så förvnad över att det fanns 22 i dom där beiga stövlarna :) Haha, så söt hon är Isabelle, i sitt 'fågelbo'. Vad duktig hon var på eeg som höll sig lugn. Speciellt nu när hon kommit i den åldern då det ska flamsas så mkt som det bara går <3

2011-09-28 @ 09:39:18
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0