Nya Räsern!!!

Bianca och Isabelle har fått en ny räser, eller jag kanske vi ska säga:P

       Underbara älskade bebis <3

     
Nya vagnen, emmaljunga ozone city 2011 i färgen happy pink:)


      syrran och isabelle <3

     

     Underbara älskade unge <3

Som sagt har de blivit en ny vagn, när den kom ut till blocket åkte ja kidsen och mamma och köpte den i Gävle, den var i kanonskick:) Som jag letat efter den färgen som tyvärr utgått, ska självklart ha kvar andra vagnen också men har skanat att kunna ha Biaca mot mig, till den skönhet behövdes också en ståbräda och det fick bli en bumprider med princess tryck till min stora sessa:)

 Denna köpte vi när vi va i Västerås i fredags och skulle köpa fiskegrejer och present till Isabelle:)



Denna dockvagn ska isabelle få:) Blev ni paffa nu när den inte är rosa:P Hon komme rälska denna iallfall:)

I Västerås hade Erikslunds nya köpcentrum öppnat och älskling gick iväg själv och köpte en ursnygg overall till Isabelle och fodrade regnkläder, som jag letat overall och så går han och köper en som jag älskar, en rosa everest med prickar och jag älskar prickar:) Plus poäng till älskling:)

Ska kika klart på Hollywood fruarna nu..:)

 

 

Jag älskar er högre än allt mina underbara döttrar <3





Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅh, vilka fina saker!!

Har ni testat ståbrädan? Var är den ifrån?



Och åååå vad jag också vill ha en sådan vagn! Vagnberoende, yep! ;-)



2011-09-26 @ 21:49:06
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh jag är inget fan av rosa, men den där vagnen skulle till & med jag kunna ha, så snygg. Haha :) & vart tuuuuusan hittade ni den där dockvagnen? Hel*** vilken fin..! Prinsessorna är lika vackra som alltid <3

2011-09-27 @ 08:34:29
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Ja dom där rosa är sviiiiinsöta :D Vilken var den minsta storleken på dom? Emmy har ju bara 21, men kan ha dom där beiga stövlarna som det är 22 på endå. Sen kommer ju våren också :) Haha, Isabelle har ju inte heller haft NÅGRA skor hon heller tydligen :P Joru, visst är vagnen din stil allt..

2011-09-27 @ 21:26:26
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten, kunde du gå in i min blogg utan problem? Eller laggade hela datorn ihop?

2011-09-27 @ 21:27:36
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0