3 månaders tjejen

Sitter här med en ursöt men lite kinkig Bianca, hon fick sina första sprutor idag så de kanske är därför!
Tjejen va iallfall jätte duktig, första sprutan gjorde hon knappt nån min åt och den andra skrek hon i 2 sek sen va det bra:) Och upp i vikt hade hon gått med 5835 gram och 61 cm lång, 10 gram mindre än stora syrran sin i samma ålder, men hon e 2 cm längre än va isabelle va!

De va väl en månad sen ja blogga sist, fulllt upp som vanligt:D Syrran & Liam har vart här, dom åkte hem igår men vi fick umgås med dom i 2 veckor nästan, så jobbigt när dom åker varje gång för man vet att de kommer dröjja till nästa gång. toook saknar dom.......

Under deras vistelse hann vi med en tripp till åland med ungarna, tänk er två halvt hysteriska systrar och tre ungar och massa packning och sen köra i stockholm, herregud, ja körde till enköping sen fick syrran ta över för utsätta mig för stockholms trafiken gör ja inte. de gick bra fram till båtarna, då skulle vi hitta p huset, de gjorde vi inte direkt, efter en vända i gamla stan och frågat oss fram hittade vi p huset som vi sen fick halvspringa från för att hinna med båten. mamma och charlottes kompis Annicka + ungar va redan där.
Vi åkte med birk Paradise, vi och hela sveriges PRO, de va väl ingen hit, iallafall inte om man har barn, inge barnanpassat alls, tur att jag tagit med burkmat till isabelle. Ja och syrran sjöng karaoke iallafall, nyktra kanske ja ska tillägga:)

Fick precis springa upp till isabelle som tok grät och va aldelles svettig, tror hon börjat drömma mardrömmar eller så har hon nattskräck:/

Ett badhus besök och Kupolen besök hann vi med också, Bianca hade haft feber så hon fick inte bada, hon låg och sov i bilbarnstolen medans vi åkte massa ruscherkana.

 Ser ni hennes ursöta "smilegrop" hon har på ena sidan, såå söt:)



 

 

     



 
 





 älskade lilla bebis <3



 mitt supersnygga rosa bärsele:)

 har sytt dynor till vagnen också och bianca fick testa att sitta därbak, så där blir det när bianca är äldre och ksn sitta:)



 två kalas har vi vart på också:) Olivers 2 års kalas och Eltons 1 års kalas:)

 min stora vackra tjej, mammas stolthet:)

 <3



 min lilla fotomodell:)



Lite bilder från Ålands trippen







 

 fina Liam:)



hade skitkameran med så korten blev som de blev..
 kusinerna:)

 syrran och bianca:)

ohh lord jag började lägga upp kort ca 19,30 och nu har det gått över 2 h att få upp dessa bilder, de måste va min dator som e så seeeg.....

nu blir det bebis mys innan vi ska gå upp och sova:)

hej så länge:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0