Wiener melange

Sitter i baksätet och avnjuter en wiener melange, eller avnjuter va och ta i, allt kaffe på Ikea smakar lika! Älskling har helt plötsligt fått för sig efter alla dessa år att jag ska börja köra halva sträckan när vi ska nånstans, det tycker jag är vansinne men i den här frågan får jag lägga mig!

Bianca har rivit sig så hon ser ut som en finnig tonåring, dock en mycket söt sådan, men förstår inte hur hon kan riva sig då ja precis klöpp naglarna. Apropå det råkade jag klippa henne i skinnet i tummarna, hittade inte nagelavbitaren så ja fick ta en liten sax, började nästan själv gråta när hon gjorde det och jag upptäckt vad jag gjort, lilla bebis!!


Kommentarer
Postat av: malin

oj vad läskigt att klippa naglarna! själv filar jag dom, men dom växer ju så fort på henne så samma natt river hon sig :/

2011-10-18 @ 14:53:10
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0