Tufft beslut och Felicias möhippa

Börjar med att berätta om Felicias möhippa som ägde rum i lördags, vi tjejer har tisslat och tasslat bakom hennes rygg och träffats och det känns som vi fick till det ganska bra:)
Dagem började med att vi möttes vid Tallen och smög sedan i "buskarna" så hon inte skulle se oss, sen invaderade vi hennes lägenhet:) Sen efter ett väldana snyggt ombyte för flisan så drog vi ner på stora staden där de va nå jippo i plus, felicia fick samla pengar och karlar fick ta av henne sitt strumpeband, sen blev de thai lunch, sen förde vi iväg henne till Fors, närmare bestämt till Emelie, där en sextant kom och vi hade dildoparty:) Senare på kvällen blev de middag på kvällen och de flesta drog sedan ut på flying där johnossi spelade:) Hoppas du fick en bra dag gumman<3 Du har verkligen en bunt härliga kompisar, super härligt gäng var vi:D:D Tack tjejer för i lördags, och lina jag väntar ivrigt på kort!!:P

Till den andra grejen, på senare tid har jag känt att jag har inte tid för rocco längre, kanske skrivit det redan!?!?
Han är världens snällaste hund och förtjänar det bästa, mitt tålamod är kort kort kort och han får höra mycket mycket mer skäll än vad han nåsnin förtjänar! För att göra dte kort så anser jag att älskling lägger över allt på mig, visst han jobbar borta men han kan fan släpa sig ut och gå på helgerna, vi har en stor hund som kräver dte, han ska inte behöva "bli utsläppt" när vi är tv hemma på helgen! Har skrämt han med att vi ska ge bort han och idag fick jag napp om omplacering till landet! DÅ förstod han allvaret äntligen och vart nog lite skärrad!

Iallafll är mitt ultimatum att han ska börja gå ut och gå mer med eller utan oss, att rocco ska bli försäkrad igen, och få allt han behöver mot sina onda leder, för bara för att han inte gnäller så tror jag ändå han har ont när han haltar, (han haltar om nån kastar en pinne tex till han, hans leder klarar inte av spring och tvärstopp efter en boll/pinne) då haltar han i några dagar! Och han är så extremt snäll att han gnäller aldrig inte ens när isabelle sliter i han, sätter sig på han ja you name it!
Tycker så synd om han, han har verkligen hamnat i skymundan sen isabelle kom, ursch vad dåligt samvete jag har!
Men iallfall så har vi bestämt oss att behålla vårt yrväder:) Han är redan försäkrad och jag ska ringa veterinär så de får kika på hans leder:) Älskling ska börja gå ut mer också, hoppas bara han håller det! Blir lättare nu när de blir vår/sommar också!

Va ute på min första promenix efter uvi kuren också, först gjorde det lite ont så jag tog det lite lugnare då sen gick de fint, så skönt att gå och gå:)

Imornr kommer mina pengar från försäkringskassan, de retraktiva de är skyldiga mig och jag vart nöjd:D:D
Allt åker nästan in på vårt sparkonto sen ska jag åka och köpa lite nödvändiga saker till bröllopet imorrn med isabelle och josefine och inte nova kommer inatt!! Imorrn har Josefine bf och vi väntar och väntar:)



Måste bara stänga av datorn nu och sen kommer de bilder från telefon, nån itunes installation som va tvungen att avslutas........

Sådär nu e allt updaterat och de va nog på tiden att överföra lite nya bilder från pfånen, 1636 bilder sen ja sist förde över! Ska se om jag orkar bjuda på nån, men lägger ju upp guldkornen på fb från pfånen redan,

 lite kort på gullfjunet sen i somras, åhh<3



 åhh vilken liten knubbo hon var, älskade du:)







 Vilken vacker dotter jag har<3





 åhh<3

 hittade bilder på huset under målningen, här efter älskling skrapat en del, shit vad mörkt huset var förrut!

 om nån missat det så vart huset i den här färgen, vi har inte bestämt i vilken färg vi ska måla fönstergrejerna än i, de innerstia där de nu är vitt och blått:)
Garagetaket e bytt sen dess också, sen ska det byggas en ny farstukvist, den ni ser på första bilden, en med nytt tak och en bänk:)

Så ni kanske fattar varför ja inte kan sätta sprätt på de pengar jag får imorrn, allt måste gå till huset så vi kommer härifrån snart...:) Alla skattepangar går såklart till huset med, känns som vi lagt varenda krona som blivit över på huset sen vi flyttade hit, ja förutom på babysaker och en utlandsresa! och då har vi bara renoverat tre rum hitills, i för sig var sovrummet ett jätte projekt! Luftvärmepump har vi satt in också och en dubbelugn och larm, så jävlar om vi inte går med vinst:P

Nån som vet om man kan dra av sen allt man lagt ut på huset om man får vinstskatt, spart varenda kvitto! Bara målningen gick på över 25 000, jisses, och då är vi inte klara med målningen än heller!! Tror inte folk förstår hur dyrt det är att renovera!! Nej nästa hus ska helst vara mindre "skönhets" fel på!!

Orkade bara gå igenom en bråkdel av alla kort från pfånen så det får bli mer imorrn:)

Slog till på en bilstol i fredags, en sån här med bas, hittade en på blocket i säter så vi drog dit, letat och letat eftter just en lila, jätte fint skick var den i, en 2010:)

Sova nu, om det går med hostan, såå kul med rethosta!!!!



Såg nu att Lina lagt upp bilder från Felicias möhippa, vill ni se kika HÄÄÄR då:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0