Sorgligt

Idag var ingen rolig dag på öppna förskolan, fick besked att en underbar kvinna i personalen avlidit i fredags! Kom som en chock, jag som gick och tänkte på henne på vägen dit och skulle fråga när hon skulle komma tillbaka. Hon var så underbart snäll, den snällaste människa jag träffat, så där genomsnäll som så få människor, där inget ont finns någonstans!

Livet är så orättvisst ibland, så skört, så sårbart, vi kan så mycket, människan kan åka till månen, bygga robotar för allt men vi står i underläge mot cancer, hemska sjukdom som allt för många drabbas av:(

Orkar inte skriva nå mer idag, skulle ha pluggat och lagt upp massa bilder här men jag finner ingen ork till det, får bli en annan dag helt enkelt!

Vila i frid Sonia<3


Kommentarer
Postat av: Marielle

men fy så hemskt!

och det är ju precis som du säger, människan kan så himla mkt. men cancer tycks vi inte kunna stå emot helt. jag får rysningar i kroppen bara jag tänker på det. cancer är det värsta som finns, fy fan.

2011-03-16 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0