Juni!!!!!:)

Föda barn månaden har infunnit sig:D
§
Och den började bra också, var på kanske det sista barnmorske besöket, som hon trodde iallfall, hon sa att hon måste ge mig en ny tid fastän hon inte trodde att jag skulle komma på den om 2 veckor!
Lillasyster låg väldigt långt ner med huvudet nu,ännu mer den sist, jo jag tackar det har jag känt, bad henne att känna på tappen, den hade blivit mjuk men låg fortfarande ganska långt bak!

Hon sa att bara jag får i gång värkar så kommer de starta allt:) Får väl men göra nå ryck med storstädning och ut och gå ännu mer nån dag, dock orkar jag inte det idag, sov precis, middag med skrutt men e lika trött för det, inte likt mig!!

Sf måttet va idag 35 cm idag 38+1, med isabelle vart den 36 cm som störst och de va i v 36+0, sen vart den inge större så man kan ju hoppas att jag slipper få en större mage nu!

Annars så fick jag alla papper som ska med till förlossningen, ahh scary! Det finns ingen återvändo nu, mea attn kan säga att jag ibland börjat önska det när förvärkarna gör så ont att man vaknar av dom, ångesten kommer då men man vet ju att man klarar av det, man klarar smärtan även om det är svårt att tro i vissa stunder av förlossningen!

Älskling är på väg hem också:) Blir lång helg för han, skulle vara ganska praktiskt om lillasyster kommer denna helg faktiskt med tanke på att han är och jobbar i en gruva där han ENDAST har mottagning under vissa tider på dygnet, när han börjar, fikarast, lucnh, fikarast och slutar, men vi ska ju få en tjej, säkeret en envis sådan så hon kommer hålla sig kvar både länge och vilja komma ut när älskling e nere i tunneln:P

Fast nästa vecka tror jag bara han är borta i en natt också, lät som det, dom ska på nån kursgård i Storvik mån till tisdag sen tror jag de flesta skulle ta semester resterande dagarna, får hoppas det! Då är han bara 5 mil bort så då har man säkrat upp den veckan med, ja ni ser det är så mycket mer man ska tänka på med nr två, det är liksom inte bara att ligga och vänta på att det ska starta och ta sin lilla väska och åka in, man måste ordna allt med skrutt, min lilla skrutt som snart är storasyster <3 Världens bästa kommer hon bli också!!:)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Shiiit, tänk att det är så kort tid kvar för er! Gud vad roligt :) Är nästan lite avis, och blir sugen på en till, haha!



STORT lycka till, när det nu är dags! :)

2011-06-01 @ 17:58:52
URL: http://matildaullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0