Gott nytt år:)

Då är julen förbi, stressen över och klapparna öppna, och syster kom och åkte:( Min syster kom förra torsdagen och åkte sen på lördag förmiddag, som jag hade saknat henne! Och det är ju inte vilken syster som helst utan världens bästa syster och moster:) Skulle ljuga för mig själv om jag inte nånstans inom önskade att Isabelle också får en syster, det är ett speciellt band, tänk vad nytta de skulle ha av varandra, självklart spelar könet ingen roll men ändå:) Isabelle fick så fina prsenter av min syrra, hon kan det där med att hitta "speciella" saker, tusen tack, och tack till er andra för alla super fina julklappar:) Har inte knäppt på riktigt allt men en del kan ni få se:)

 Direkt när hon såg att det var en pulka skulle hon in i paketet:)

       Kolla in vilken fin tavla Mickes lillasyster gjort föreställande Isabelel såklart:D:D

       

 Skorna som Charlotte köpt är bara för söta, nya favoriterna:) Som sagt det fattas kort på en del, ska hitta dom och knäppa på med:)

 Fastän vi sagt ifrån oss julklappar så fick vi lite, bland annat en ny kaffebryggare:)

 Gissa om jag vart glad när vi åkte in på mellandags rean, exakt sånna gardiner jag tok letat efter hittade jag på åhlens för endast 160 kr paret:D:D Det gjorde hela min dag, hittade även termo byxor till isabelles nya jacka för halva priset:)

Här e kameran vi beställt, som inte kommit än:(:( 2-4 arbetsdagar stod det och vi beställde förra söndagen. har förståelse att dte tar extra tid över nyår men den har fortfarande inte kommit längre än til posten:/ Den andra kameran vart ju lagad men vissa bilder blir jätte suddiga nu! fick lov att beställa en egen extern hårdisk då älskling gnäller att mina bilder tar upp för mycket plats, hmm vad menar han:P Han tycker att dte är onödigt att jag knäpper 10 bilder som är typ exakt lika på Isabelle, men jag har bättrat mig!

självklart blev det en rosa rackare, det är ju faktiskt bara jag som ska ha den till mina bilder, 1 tb så det borde ju räcka gott och väl:)





På fredagär det äntligen dax för ultraljud:D Och nästa vecka börjar allvaret igen skolan, sista terminenIdag drog vi till badhuset med Jossan, Felicia och Elton, Isabelle va först lite trött och väldigt skeptiskt, klängde på mig som en apunge sen vart hon sig själv och härjjade på som vanligt, men vi vart helt slut båda två och sov till kl 17 när vi kom  hem, gissa vem som är vaken nu tack vare det:P

Sover Isabelle mer än 1 gång på 30-40 min på fm så somnar hon sent, annars sover hon mellan 19/20 till 08/09 nuförtiden, när jag läser på fb om alla barn som vaknar 06 och tidgare kallar jag detta lite smålyx:P

Hade förresten galen ångest inför vägning efter julen, men har fortfarande bara gått upp 2 kg från start:D Och är då ändå i v 17+5 så det är ganska bra, fast då har jag inte vågat vägt mig efter nyår, ursch vad jag mår dåligt över mig själv, bokstavligen tryckt i mig skit!! slut på det efetr denna godis påse är slut;) Kollade på bilder som var tagma två veckor efter isabelle föddes och shit vad smal jag var, startade inte på den vikten, gick ju ner till 48 kg och upp till 52-53 efter jag slutade amma, är iallfall uppe i 55,3 kg nu för den som är intreserad:P

Ähh nu babblar jag bara, ska ringa älskling och äta upp godiset så det tar slut nångång sen sova lr nåt:D

       

 Som sagt vissa bilder blir väldigt suddiga  



FÖRRESTEN SER NI MIN HEADER????????????? DET GÖR INTE JAG!




Kommentarer
Postat av: mammamelle

ojj wow redan dags för ul spännande=)) vi fick ett sett ultraljud vi=) 4 feb å kommer då precis gått in i v20=)



nej ser inte din header har funderat på det länge hahahah

2011-01-04 @ 10:47:46
Postat av: jossan

jag ser inte heller headern.. puss

2011-01-04 @ 17:49:24
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med UL. Vi har också snart! =)



Var hittade du termobyxorna till Isabelle? Jag har letat och letat efter ett par åt E, men inte hittat någonstans...



Kram S

2011-01-04 @ 20:31:56
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: mammamelle

aha gör de=) ja det kanske inte är så sent för oss för de gör ju rul från v 17-20 så det är ju normalt men jag har alltid fått i v 17-18 å man vill ju så gärna se den lille=) åså tänker man tänk om det skulle vara nå allvarligt fel?det tror jag inte å man ska ju inte tänka så men tänk om? då vill man ju gärna veta det så tidigt som möjligt=))

hoppas ert rul går bra nu på fredag=) å ja en månad kommer gå fort för vi har ju Williams 1års kalas att planera=))kram

2011-01-05 @ 10:20:30
Postat av: Sabine

Hejsan, var länge sedan jag kikade in här! Grattis till nya bebisen i magen! Ska ni ta reda på kön?



Nej jag ser inte heller din header, din blogg ser lite knasig ut, kan vara firefox som gör de så för jag använder de. Annars är det någon inställning på din blogg som måste ändras.

2011-01-06 @ 23:35:51
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yey, vilken härlig uppdatering. Gapflabba när jag kolla på bilden där hon klättrar in i paketet, så jäkla go.

2011-01-07 @ 14:33:58
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: mammamelle

godförmiddag=)) ja jag vet det känns jättetomt men det är ju ett måste snart ändå så lika bra å vänja han nu än senare,jag bruka åxå göra så med hans spjälsäng,känns ju tryggare så hihi=))

jag tror jag haft den i framvägg alla gånger å det känns så nu med men jag borde känna snart för det var 1 eller 2 veckor till så börja jag känna med william,det gör att det dämpar bra,så det är svårare å känna å svårare å se utanpå=( men jag tror jag känner rörelser ibland,inte sparkar utan att något rör sig därinne,den är ju inte så liten längre så det borde ju kännas å om man lyssnar med angelsound så är det full rulle därinne=)) men vi får se om jag har rätt att den är i framvägg igen å ja det kommer den vara hela tiden men bebis blir ju större å sparkar kraftigare men jag vet med william hade martin jättesvårt å se utanpå eller känna bra länge=(

hur gick rul???? nyfikna jag hihih=))

2011-01-08 @ 11:13:14
Postat av: malin

tack :) helt underbart känns det när vi fick reda på att allt var bra med bebisen, att hon hade ett fint hjärta som slog. det var de man mest var nervös över :) men nu svävar man på moln!



jasså du, awh vad sött :) men det är inte långt kvar tills dess. jag vart tillbaka flyttad så jag tror det bara skiljer en vecka på oss nu, när hade du BF?

2011-01-08 @ 19:19:25
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gud Martina du har ju inte gått upp något under den här tiden :O Sluta oroa dig gumman,, du kan ju skatta dig lycklig att du nu väger lika mkt som mig och jag är INTE gravid och är bara 157 lång på det också,

Så sluta oroa dig hela tiden.. Kram

2011-01-10 @ 15:16:03
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: sofia o vincent.

Vincent sitter här bredvid mig, och när jag klickade upp så bilderna blev större på isabell sa han "titta, wow" och pekade :) Hoppas ni mår bra !!

2011-01-14 @ 09:41:36
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0