Snart min vän är du mamma<3

Sitter spänt och väntar på fler sms från min vän Josefine, hon och hennes micke åkte in idag till förlossningen:) Snart är eran lilla Nova er, er egen lilla skatt! Är så förväntansfull, det är så stort när en vänner får barn sen man själv fått barn, man förstår vad de genomgår, känslorna, smärtan och den otroliga kärleken tills sitt barn när den fötts! <3 Det kommer gå så bra gumman, du är en kämpe:) Tänk att snart får du uppleva den största kärleken av allt:) Finns det något underbara än ens barn, älskar min lilla isabelle mer än det går att beskriva:)

Annars då så var jag till barnmorskan idag, jag och isabelle såklart:) Allt såg bra ut, som barnmorskan sa följer jag linus på linjen, sf måttet visade 29 cm! Precis som jag känt så ligger hon redan väldigt långt ner med huvudet, det har tryckt på väldigt mycket, men huvudet var ruckbart och inte fixerat än men de står nog inte på.
Barnmorskan tyckte det var så gulligt när jag endast har en liten mage, det tackar jag för sa jag bara, hon sa också att bebisen kändes som en liten bebis, och det vore ju inte så konstigt med tanke på att isabelle var så liten:) Men man vet aldrig!

Ska iallfall lämna in ett nytt urinprov som de ska göra odling på, sen så fick jag bestämma helt själv om vi vill göra ett till ultraljud för att kolla moderkakan, läkaren i västerås som gjorde sista ultraljudet inna jag åkte hem sa att moderkakan fortfarande är långt ner men att hon var typ säker att den inte skulle åka ner mer för då skulle den gjort det redan så jag behövde inte gör ett till ultraljud i v 32 om ja inte själv ville! Iallafall har jag inte bestämt mig än, ett ultraljud tackar man ju egentligen inte nej till, mys men drygt att åka till Västerås för att göra det!

När vi sen kom hem kom mamma och hälsade på, efter att hon åkt har jag pluggat och nu pratar ja med älskling och tittar med ena ögat på bb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0