Felicia & Jonas bröllop

I helgen vankades det bröllop, mellan Felicia och Jonas! Bröllopet var i Grytnäs kyrka, vi var nog där först, det händer inte ofta! När paret kom in i kyrkan kände jag direkt hur tårarna brände och gåshuden infann sig, Felicia var vacker som en dröm, och Jonas var riktigt stilig!

De gick faktiskt bra med isabelle, vi hade en rad för oss själva så hon behövde inte sitta still i knät, sen en mammas bästa vän, mutning, i form av godis så gick det bra:) Efter vigseln åkte vi och lämnade Isabelle hos sin farmor, vi ändrade oss i sista sekund typ att hon inte skulle va med på middagen, hon är annars med på allt men det skulle bli sent och en del alkohol så det vart bäst så:)

Bröllopsfesten var i Folkärna, maten var delikat och tårtan, oj oj så god:) Vi sa tack och adjö redan vid 23, vi skulle hämta Isabelle, tok saknade henne, och jag känner mig så fruktansvärt tråkig när jag är nykter, kom å att jag varit gravid och nykter på allt som hänt de senaste åren!

Isabelle låg såklart och sov när vi kom, men det gick galant att lägga henne när vi kom hem, var väl hemma runt 00, var så trött, inte van att va uppe så länge och helt slut i ögonen att behöva köra i glass tjock dimma!

Hoppas Felicia och Jonas hade en underbar dag och det tvekar jag inte på, är så glad att vi fick dela denna dag med er:)

   Min vackra sessa i kyrkan

 Så fina



 Isabelle va såklart bröllopsfin:)





 Felicias klänning var helt makalöst vacker, precis som hon också var<3

 Elton var såklart med för att se sina föräldrar gifta sig:)

 







Det var ett axplock av alla bilder:)

Annars så har helgen susat fram som alla andra och idag har jag saknat älskling extra mycket, iosabelle stod och ropade efter pappa imorse, det skär i hjärtat då att veta att hon får inte se han förrän torsdag!

Imorrn ska vi på Isabelles 1 ½ års kontroll och hon ska få en eller två sprutor, bävar varje gång inför sprutorna, man lär sig aldrig!

Eftersom ja skriver så sällan nu så brukar ja svara på kommentarer via telefonen men har noll koll på vilka jag svarat på och vilka ja inte, minnet ni vet, så ta inte illa upp om jag glömt att svara:)

   Magen idag, v 30 (29+6)

 Isabelle på sin 1 ½ års dag, älskade unge:) Mamma älskar dig lika mycket som rymden är stort, oändligt mycket<3

 

 







 mammas ballerina, en strumpa på handen och mössan på, nu njuter skrutt:P bara vinterjackan som fattas:P

 Eller att kladda ner mig så mycket som möjligt är också kul!! Mindre kul för mamma dock!



 <3

Grädde och chokladpudding och kika på En unge i minuten sen ringa min älskling:)







Kommentarer
Postat av: Marielle

jag har sagt det förut men det tåls att sägas många gånger, isabelle är så otroligt söt och din bebismage är verkligen fin! :)

2011-04-04 @ 21:46:25
Postat av: Linn

Sv: Tack så mycket :)

2011-04-05 @ 08:52:22
URL: http://linnlowes.com
Postat av: veronica

Ja men det är så jag också känner, tänk om någon skulle göra inbrott? Lucas rum ligger bredvid ytterdörren, sen toan sen kommer vardagsrum och sen vårt rum. så det ligger inte bredvid varann ;s men har man en barnvakt kanske det går? ska testa sen iallafall. går det inte så går det inte,, då har jag testat iaf :)



en kanna i hallen? men då häller du vatten på golvet alltså? eller hur menar du? man skulle ha en slang precis utanför dörren, skit drygt med allt jäkla grus som dras in ;/

2011-04-05 @ 19:31:18
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Lina

va fina bilder! :D



.. ja, snart haru också en bebis i sängen! :D

2011-04-05 @ 19:44:21
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Mnaw, tack snälla. Glad jag blir :)

2011-04-06 @ 10:04:50
URL: http://linnlowes.com
Postat av: veronica

jaaaaha :)



Ish ;s hur ska ja våga ha barnvakten på då? skulle ja höra nå röster i den skulle ja skita på mig och inte våga gå upp ;( jag som är vansinnigt rädd för sånt! man kan inte vara nog säker. vi bor ju plant, och inte har någon övervåning heller, så "vem som helst" kan väl bryta sig in ;(

2011-04-06 @ 12:46:50
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Frida

du har sån där FIN gravidmage som jag med vill ha! Min är liksom fetrund bara:S haha

2011-04-06 @ 21:45:32
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: martina

Marielle du är så jäkla go:):) skulle va så kul om du började blogga igen så jag får se mer kort på dina underbart söta sessor:)

2011-04-06 @ 22:29:09
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0