De e ingen vanlig dag...

för de är Sofias 23 års dag:) Stort grattis vännen:)


Har varit total bloggtorka, har enbart tid på kvällarna att sitta här och då måste jag plugga inför provet sen prioriteras tv´n faktiskt, är så trött också, måste kanske börja äta dom där jäkla järntabletterna igen!

Har iallfall vart underbat väder, kan ju ingen ha missat, varit mest ute, är vi inte ute protesterar lilla damen i den här familjen med både skrik, fejkgråt, gap, tjat och destruktivt göra illa sitt lilla huvud genom att dunka det i golv, byråer, väggar, you name it, allt för att få uppmärksamhet! Men så fort vi kommer ut är hon en glad skrutt:)

Idag är det lite sämre väder, och jag gnäller inte över det, kan vara ganska skönt efter flera dagar av sool, man får panik förövrigt då att vara inne, jag kan bli väldigt stressad när det är väldigt fint väder, känner att jag "måste" vara ute då även om jag helst skulle vilja ligga på soffan!

Gått in i v 33, går lika fort än framåt och bebis trycker mer och mer ner, vägde mig igår, bävat för det, liksom känt att dte satt sig några plus kg här och där men vart positivt överaskad, 60,3 kg, men även om det inte är många kg jag gått upp så känns dom!

Annars händer de inte så mycket, i helgen firade vi Alexander som fyllde 3 år förra veckan, barnen busade på kalaset och isabelle åt tårta med hela ansiktet och båda händerna, helt plötsligt till och från har hon glömt bort att man kan använda bestick, hon som varit så duktig!


Våran farstukvist är nu riven och upp ska en ny, ett steg närmare flytt i mina ögon:) Och snart kan vi börja måla igen!!:D

 såhär "fint" har vi det nu på ena sidan! Men de kommer garanterat bli kanon:)


Ska strax ta och lägga isabelle och sen blir det städning för idag kommer älskling hem, även om ja är lite smått irreterad på han, han är envis, jag är envis och oftast tycker vi totalt olika, igår hamnade vi i diskussion om färstingmedel, hur ska ni göra med era djur?
Jag vill ha ett giftfritt bärnstens halsband och han vill ha frontline:/

 





 









Fick finbesök av Lottis och lilla söta Lowe här i veckan:) Isabelle vart stormförtjust i sötnosen:)



     

   









 Magen i förrgår, hmm då var det 31+6





Att det ska ta sån tid att lägga upp bilder, isabelle har redan sovit i en timme och jag har bara suttit här:/ Nej nu ska jag sätta fart:)




Älskar dig min lilla underbara prinsessa:):)


Kommentarer
Postat av: anna

jag skulle isf välja giftfritt. det är ju superfarligt om barnen får i sig och frontline har ganska stor mängd gift som "smittar" bara av att man kommer åt det, eller hunden. Detta är information som jag fått av en vän som är apotekare. Så hon bör ju veta vad hon pratar om.

Jag har valt bort fästingmedel iaf. Så stå på dig!

2011-04-20 @ 20:25:41
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka underbara bilder på prinsessan :) & sista bilden på er är ju fantastisk, gud så fina ni är :)

2011-04-27 @ 13:04:22
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0