Tisdag och två veckor tills skruttis födelsedag<3

Fick träffa pyttelilla söta Elton idag, kan inte tänka mig att isabelle faktiskt vart så där pytte pytte liten<3 Isabelle fick hålla sig på behörigt avstånd då hon snorar igen och har börjat fått rethosta när hon ska sova, stackarna!

I lördags va jag ut på krogen, en riktigt tjej kväll som började hos jossan, tillsammans med maria och Stina! Jätte kul kväll men mådde skit i söndags, låg inför döden dåligt typ:P Får skylla mig själv gjorde två misstag som jag vet att jag blir dålig av
1: röka ( jepp jag fest röker ibland, lr typ några bloss men det räcker för att jag ska bli snurrig, 
2: var att dricka efter krogen! Ramlade nästan in där på natten, somnade av att jorden snurrade fort vid 04,30 sen slog isabelle upp sina stora blå 07,00!! Älskling gick ner med henne men tror ni man kan sova när man hör Telletubbies, telletubbies.... Nej nu blir det lugtn ett jäkla bra tag framöver! Men kul var det!!

Resten av veckan består av plugg, måste nästan isolera mig och bara plugga!!

Det vi gjort de här veckorna är

 jag har fått en rosa telefon så mamma kankse får ha sin ifred..
somnat vid matbordet
 jossan har lärt mig att dricka med sugrör
 varit till lekparken med mamma och pappa


 försökt äta småsten
 
 tittat på teletubbies..såklart

 varit sötast i världen när jag sovit<3

shit är klockan bara 13,58, känns som den ska vara typ 18 eller nåt, så blir det när man går upp ca 07 varje morgon, dra på trissor jag har blivit någorlunda morgonpigg!!

innan jag fixade håret i lördags, kul att göra sig iordning!!

   fastnade för den här didriksson overallen när jag såg dne på barnens hus, lika bra att vara ute i god tid så jag beställde den på filur.se, gratis frakt på didriksson kläderna just nu med!! Fin min lillsessa komer va i den<3

Mellis dags nu!!<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guuuud vilken fin overall :) Satsa på den du, Didriksson är ju bäst i test.



Sv; Just ja, du pluggar ju :) Går det bra då? Haha jag pluggar ju också, till det där jäkla körkortet. Det är liksom inte förs nu jag fått tid till det på riktigt. Men nu jäklar ska det gå undan. Vi är lediga på Tisdag nästa vecka.. Annars går Emmy hos dagmamman till två om dagarna.

2010-09-14 @ 19:07:08
URL: http://sandrojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0