Jag och skrutt

Är ensamma ikväll, och rocco såklart!!:) älskling e på rickards 25 års fest i Avesta, vi skjutsade dit han för ett tag sen! Känns mysko att han ska ut, utan mig liksom, vi har ju ALLTID gått ut ihop under dessa snart 6 1/2 åren, tror han vart ut 2 gånger utan mig! Bara han inte hamnar i fyllefinkan igen! Såhär e det att jag måste hålla koll på han, han söker nästan bråk ibland och är allmänt stöddig:/ men de ska nog gå bra peppar peppar:P jag tänkte kika på lite tv och äta mina cheddar popcorn:) imorrn e de val, efter mycket mycket velande ska jag rösta på sossarna! Kollade ni på debatten igår!? Herregud nu har jag blitt gammal:P

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag ska rösta på dom jag med =)

2010-09-19 @ 08:05:34
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag med:-)

2010-09-19 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0