Första stegen



Idag tog Skruttis sina första steg själv<3 Först typ 2 steg när jag såg henne  och  sen igen när mamma såg på:)
Fast tror det dröjjer inna hon går ändå, hon är så feg min lilal tjej:) Fast hon har blivit modigare och släpper bordskanten nu mer och mer för varje dag, ibland tar hon upp händerna typ som titta vad jag kan:P

Annars har hon bajjat och kissat på toan första gången igår, satte henne där efter frukost, gjorde det idag, fas när jag såg att hon börjat skita redan idag, slängde av blöjan, duktiga tjejen:) Köpa potta på fredag för det är lite drygt att blå hålla henne när hon sitter på den STORA toan:P

Shit vad läskigt det var igår! vi var på öppis och skulle fika, isabelle fick sina älskade gurkskivor utan kanter! Plötsligt sätter hon i halsen, tar upp henne fort och vänder på na, då lyckas hon svälja den, 30 sek senare samma sak igen fats nu hör jag hur hon inte får luft och hon blir aldelles röd i ansiktet! Får panik och skriker att hon får ingen luft, fröknarna skiker att jag ska ta upp henne och vända henne, gör dte och hon spyr direkt upp gurkbiten:( Vart så jäkla skärrad, mitt lilla hjärta, mitt allt, skakade en bra stund efter det! Är jätte försiktig nu med vad jag ger henne!

Grattis Linda och Hans till eran lilla Theo<3

Annars så kom isabelles overall igår, så fin, idag kom min babyliss icurl, dom sålde ut på elgiganten för 79 kr!!!!!!!!!!!!!! De kostar annars minst 599 kr, skaplig rabatt!

Imorrn ska jag på studie besök med skolan till Anpassarna i Hedemora, Jossan ska ha isabelle:) Älskling komme rhem imorrn med, och på fredag blir det shopping i kupolen, shoppa mer presenter till Isabelle, hon blir hela 1 år om en vecka:D:D Vet redan två presenter hon ska få, rosa sacco säck av morfar sin och matstol, ser ut som tripp trapp typ av min mommo, kanske för att jag valt dem heheh:P:P


Min glada lilla tjej ute och går med vagnen:)




<3


Glad att jag tog större strl för så överdrivet stor va den inte, komme rnog kunna ha den nästa år med:)




Såhär sitter hon nuförtiden och "surar" på mornarna om hon inte får äta gröten själv, gapar knappt, sn
en vips blir hon skit pigg om hon får palta själv:D




Mammas skatt


Busar på öppis

Kika lite på tv och käka turkis peber och indian popcorn, å just ja lakris puck också, mm mmm mm:)




'


Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag skulle aldrig hinna sätta Lucas på toa/pottan innan han börjar skita. vilket alltid är vid frukost :P kanske får köpa en potta och servera frukost på den ;))

2010-09-22 @ 23:35:12
Postat av: Therese

sv: Tack så jättemycket :)

Vilken söt liten tjej du hade :) ögonen var ju grymt vackra, är dem från mamma eller pappa sin må tro ?

2010-09-23 @ 06:04:58
URL: http://puzikat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud så fin hon är, lilla prinsessan. Jag dör lite varje gång jag tittar på bildera :)

& det där måste vara den snyggast overallen jag sett, vad perfekt den satt :D

2010-09-23 @ 08:33:36
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Veronica

åh va söt hon är!! Undra om det finns sånna där söta overaller i mindre storlekar också? Vart hittade du hennes? Måste ha nå varmt till killen i vinter när han kommer.. de kommer ju knappast räcka med en vinteråkpåse bara.. ;/



Hihi, ja varenda gång jag tittar på magen och ser han flyger runt så tänker jag på din video du la upp när isabelle härja runt i magen, och de såg man så jäkla tydligt. (ioförsig så var du nog ganska långt gången om jag inte missminner mig) :) Men jag tänker hela tiden.. "undra när det ska bli såååå" :D haha.



Inte långa stunden kvar nu, snart inne i okt. då är de bara ca två månader kvar :)

2010-09-23 @ 12:53:56
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Visst hade/har ni emmaljunga barnvagn? Tänkte höra vad du tyckte om matrialet på dom? i snö/regn oså?

2010-09-23 @ 12:54:54
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Okej, va bra. Ja snart ska vi hämta hem den. Den står ju där på barnens hus och väntar på oss :p <3

2010-09-24 @ 11:48:03
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: jenny ryden

ååå jag DÖÖÖÖÖR så sjuk underbart sööt hon är på bilden när hon ligger i vagnen och sover!!!! jag smälter martina!! jag har tittat på bilden i typ 15 min nu!! helt underbart go. Synd att jag inte får plats i vagnen annars hade jag krypt ner vid henne och bara myst massa!!! puss

2010-09-24 @ 21:41:25
Postat av: Veronica

gärna :)

2010-09-27 @ 07:38:15
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj vad hon växer:) stora tjejen, härligt, alltid lika fina bilder på en go tös...Kram kram

2010-09-27 @ 16:48:48
Postat av: Lina

sötnoooooosen då! :D

2010-09-28 @ 08:39:06
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, vad söt hon är er lilla tjej :-)

2010-09-28 @ 15:20:13
URL: http://aperfecthome.blogg.se/
Postat av: karolin

Åhh vad längesen! Vad stor hon har blivit er lilla dam. Visst har hon fyllt 1 nu i september?



kram

2010-09-29 @ 06:12:29
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0