Lördag morgon

Ska strax pallra mig upp, älskling gick upp med skrutt, tackar för sovmorgonen:) måste skriva av mig om nåt jag stör mig fruktansvärt på! När jag kikar runt på olika bloggar, läser bara gravid/bebis bloggar stöter jag väldigt ofta på detta fenomen att husdjuren, främst katter ska få ligga med bebisen i sängen, vagnen eller provligga innan bebisen kommit! Jag tycker det både är farligt och äckligt! Läste ni om babyn som kvävdes av katten förra året, lagt sig på huvudet! Skulle rocco va mindre skulle jag aldrig ens komma på tanken att han skulle få ligga i isabelles säng!!!! Sen om det är för syns skull, "fräna" foton vet jag inte!! Nog om det! Igår va ja, isabelle och josefine på marknaden i avesta medans killarna skulle paddla kanot och fiska! Gick väl inte så bra för dom, is och tvådelad paddel säger väl det mesta! Sen åt vi skräpmat, pizza för dom och sallat till mig, hann med en film med! Idag blir det avesta igen fast med killarna, mysigt att gå runt:)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Håller verkligen med om att det är äckligt med katter i sängen eller vagnen. Det är rent av livsfarligt med en massa kattpäls i en säng som en liten bebis ska sova i. Tänk på all päls de kan få i munnen och näsan. Nej fy, jag tycker det är jätteäckligt.

2010-10-30 @ 14:22:43
Postat av: martina

eller hur Marielle!! Nej ursch för sånt:P Dom sa till mig på barnens hus att dte blir svårt sen med skötväska om man ska ha syskonsist på våran med, men den dagen får jag göra som du:P har fått väskan nu, riktigt nöjd, nu e det bara vagnen som fattas:D allt bra annars med dig och små sessorna:)

2010-10-30 @ 16:59:04
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ja det är antingen den lösningen eller hänga väskan på sidan av vagnen, men det vill jag inte.

Ja visst är den bra? Får plats med hur mkt som helst i den utan att den är speciellt stor :)

Allting är bra med oss. Alice är redan 8 veckor och växer som tusan! Helt galet vad tiden går fort, snart är det jul också. Har inte hunnit med så mkt julklappar ännu, är så svårt när saga redan har hur mkt kläder och leksaker som helst. Alice är lite lättare att köpa till.

Hur är det med er? :)

2010-10-31 @ 14:04:45
Postat av: martina

Ja det var många bra fack i den:) ojojvad tiden går fort,stora lilla tjejen redan ju:) samma här, skit svårt att handla till isabelle,det mesta har man redan köpt som hon behöver:) bara bra här med ,sluttampen på skolan äntligen:) åhh just ja rosa skötväskan e exakt samma färg som rosa vagnen:D

2010-11-01 @ 10:15:12
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Jo den är från h&m. Köpte den i våras. Älskar den rosa färgen, men avskyr den där förbaskade katten :P Men det var kris & behövde en fleecejacka fort som tusan, & det var den ENDA som fanns på hela stan. Så köpte den endå :) Kommer nog in nya sorter till våren igen skulle jag kunna tänka mig.



När man väl haft stor varukorg så kommer man inte kunna nöja sig med en liten :P Jag hade större på min förra vagn som gick sönder. Saknar den :( Men har kompenserat med en STOR björnborgväska som jag har ist för skötväska, så jag överlever :D Hittade min nästa vagn idag. En Phil & Teds smart buggy. Såg rikigt jäkla smidig ut, en sån ska jag ha när jag skaffat bil :)

2010-11-02 @ 17:19:54
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va kul med ny vagn - jättesnygg dessutom. Och så smidig den ser ut!! Jag har ju precis som du varit inne på P&T, men den där ser verkligen ut att vara värd en kik. Hoppas på en recension från dig sen! ;-)



sv; Ja, jag är så glad att vi köpte larmet det är verkligen välanvänt! Vi använder det vid varje sovning, fast E har kommit på hur man stänger av så det är inte säkert att det är på när man hämtar henne, hihi. Jag tror det blir svårt att vänja sig av att använda det, men jag hoppas det känns bättre när den tiden väl är inne.=)



KRAM

2010-11-02 @ 20:10:42
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0