Fotografering

Har som ni kanske märkt helt tappat stinget när det gäller att blogga, tappat lusten helt enkelt! Men har lagt över lite bilder och det gör ju det så mycket roligare!

Så ni inte tror att jag fått fnatt och gått ifrån mitt älskade rosa, med tanke på svarta vagnen så beställde jag denna snygga skötväska, suktat efter den länge och nu kunde jag inte stå emot nå mer, blir nog bra kontrast till vagnen!

Skip hop due deluxe

Var tvungen att höra med älskling innan, han är nog ganska trött på mitt tjat om vagnar och skötväskor hit och dit men ändå tror jag han e nöjd nu när det blir svart vagn, fast säljer ju aldrig min rosa trehjuling, inte för allt smör i småland:)

Idag var det fotografering på öppis, typ dagis kort, mådde inte alls bra så Jossan ställde upp som den urgulliga människa hon är och gick ner med isabelle:) Hon hade vägrat leet men blivit supersöt ändå, inte ett dugg förvånad:)











Helt plötsligt sen hon fyllde 1 vart hon så stor, och ännu större när hon börjat gå, när de kryper ser de så små ut:) Men det är riktigt kul nu när hon springer runt, inte en lugn stund, precis som det ska vara:)

Skulle ha pluggat när jag slog på datorn men tappat bort kämparglöden, hittar den förmodligen snart, nu e det bara sluttampen kvar ju, cirkus 4 uppgifter:D
Nej lite hockey pulver ska nog göra susen:)

Kommentarer
Postat av: Marielle

har också en skiphop skötväska, kanonbra! :)

2010-10-27 @ 22:09:44
Postat av: Lena

Lilla fina tjejen så stor hon blivit. Du har alltid så fina kort att titta på...En riktig liten goding:)

2010-10-31 @ 19:27:07
URL: http://ienannandelavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0