Love at first sight

Har letat efter en fin långklänning och idag damp en tunn h&m katalog ner och där i var klänningen med stort D! Tänkte ha den på på julafton, hoppas bara dne hinne komma, skulle leveras v 49:/ Gäller att passa på nu, har bara fram tills årskiftet av mina mamma dagar kvar sen blir det pankt för min del iallfall, men ska vara färigutbildad till antingen jul eller jan/feb så efter det borde man få nåt litet jobb iallfall!
 299:- från hm

denna till skrutt, 79 :-, hm

och denna, 49 :- också från hm:)

Tacka vet jag h&m, passar en pluggande mamma med inte så stor budget aldelles perfekt:P

Btw vagnen kommer i veckan eller nästa:D
Har bara 1 ½ skriftlig uppgift kvar och en muntlig sen e jag klar med kurserna:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0