Underbar dag:D

Haft en underbar dag i Avesta, först till Skogsbo och Felicia, jätte mysig lägenhet hade dom, och super fina magen hade växt dne med, kan inte låta bli att klämma och känna:D:D Vart bjuden på jätte god hallonpaj, sen far vi ner på stan, hittade lite på super rean på åhlens, en jätte söt leopard dress med öron till isabelle, nästan en sån hon hade när hon va pytte, kommer nog lbi super söt med rosa spets strumpor:D Sen käkade vi kul glass också:D

Sprang på Zandra och Johan också:D:D

Åkte vidare till mommo där jag fick mat, sen fikade vi när mamma kom, tårta:D:D Så kul att träffa mommo och se hur glad hon är igen<3

Vart en snabbis till Franzens och hittade en jätte fin gardin till isabelles rum, precis som jag föreställt mig, en vit med knytband och fjärilar i:D Bild kommer imorrn när jag satt upp den:D

På hemvägen hämtade jag ut Isabelles hello kitty saker:D

ÄR riktigt trött, blir sängen tidgt idag, imorrn måste jag ner till skolan och ta mig ett snack om att jag vill plugga på helgerna, eftersom dom ska flytta skolan:D:D

Älskling har lovat mig att om jag får ett jobb i avesta sen så säljer vi huset och flyttar tillbaka, det om nåt gör mig så jäkla peppad att vilja börja söka jobb efter mamma ledigheten:D:D Åhh vad jag längtar, men mycket som ska fixas i huset först, en del skönhets fel sen garaget och målningen såklart:D:D Vet att detta inte sker imorgon och aknske inte om 1 år heller, men nu har man nåt att jobba mot och att sträva efter för jag har bestämt mig, JAG SKA TILLBAKA:D:D Och dte känns så jävla rätt:D

För varje dag nu låter isabelles pappa ljud bara mer som pappa:):) Dte är typ paaap ppa nu, kul för han då:P



Snart är det 4 år sen man tog studenten, 4 år sen, shittt, är det nu man ska börja åldersnojja:P

 Jossan här kommer lite blondie kort på dig:D:D Jag hittade några:D (hon berättade för ett tag sen att hon inte har nå kort sen hon var blond)









 <3

 oj oj oj vilken snygg bästis jag har:D

   



Kommentarer
Postat av: jossan

men du då, e inte du snygg så säg??=)) usch va jag inte tycker om de där snacket om flytt till avesta.. för varje gång så känns de som att de sker imorogn fast de inte gör de.. =(( kan inte du mejla över bilderna på mitt blonda hår?? =)) dock va de väl gult en sväng där uppe.. haha.. =)) puss puss

2010-05-05 @ 15:42:43
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Mickis

Men shit va blond Jossan va,, såg henne som på dom första blonda korten men inte som dom här sista,. vitt ju hehe.. men hon passar i båda två :)

2010-05-05 @ 16:25:00
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; tack!!



Fan va fin du är martina, värsta liten :P hihi, minns du första gången vi träffades? På fest hos emelie och vad hette han nu igen? .. hm.

2010-05-05 @ 21:06:41
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

nä de var väl på fest hos emelie och killen hon var ihop med? det var på fest i skogsbo, hos hans föräldrar? vad fasen hette han? ;o Fasen vad vi har varit med om mycke gumman! Svin kul, :)

2010-05-07 @ 16:57:43
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0