Reser sig upp:D:D

Åhh vad jag är stolt, min lilla skrutt har rest sig flera gånger nu på kvällen i sin säng:D:D Oj oj vad hon kämpat, filmade och då reste hon sig flera gånger men stod inte helt rakt upp, var tvungen att sätta kameran på laddning och vänder mig senare om och ser henne stå rakt:D Rusar mot kameran men då plumsar hon bakåt! Efter hon fått välling ringer vi upp pappa på skype och testar om hon vill resa sig igen, filmar då också, och då reser hon sig helt flera gånger:D:D Åhh mammas skrutt vad stolt jag är över dig, bara sprudlar i hela kroppen av stolthet:D

Idag har Linneá och Oliver vart här och umgåtts med oss:D:D Dom små bäsarna e riktigt tjuvnypare och pilla varandra i ögonen bebisar:D:D Riktigt kul att titta på när de leker och nästan blir "osams" över nån leksak:):) Imorron bitti kommer Jossan till Våra Bästa år, mycket som händer där nu:P Väntar bara på att Shawn ska få veta att han är Claires pappa så han och Belle kan bli tillsammans igen, töntig man är men man älskar den där serien:D Hatkärlek:)

Sen ska vi testa att åka inlines med vagnen, ojoj hur ska detta sluta:D Är mest bara rädd att man ska ramla och tappa vagnen, får spänna fast skrutt, ser redan framför mig alla blickar i denna lilla sketna by:P:P

Har laddat upp ett videoklipp där hon reser sig upp men jag har ändrat ljudet till en låt för jag töntar mig ganska mycket:P Men när jag ska lyssna på det hör jag mig själv endå står att audio bla bla bla bearbetas, kanske dyker upp här imorrn:D


Började fundera på det här med att man kan älska sitt barn så fruktansvärt jäkla mycket att där det är helt galet, det är magiskt, det går inte att beskriva, håller helt och fullt med söta Matilda att nån som inte fått barn vet inte vad älska innebär! Och nu menar jag inte älska sin pojkvän, sina föräldrar osv utan älska någon annan med varenda cell i hela kroppen, alla mammor där ute vet precis vilken känsla jag pratar om och den känslan kan jag med all säkerhet säga är det mäktigaste och största känslan i hela världen, det finns inget som slår den:D

Isabelle om du bara visste och anade hur älskad du är:D Men skruttis vet du vad, jag har hela livet på mig att visa dig det:)


Kommentarer
Postat av: jenny

nej jag kan inte tänka mig att de skulle bli så underbart fina bebisar.. vi är så lyckligt lottade martina!!! puss

2010-05-19 @ 07:36:41
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0