Måndag igen då!!

Känns som varje gång jag sitter här så är det måndag igen, veckorna går för fort men dte var väl ingen nyhet! I helgen har vi njutit av det underbara vädret:D

Kikar på norska hollywood fruar med ena ögat:D

Idag har jag och isabelle vart ut och gått me jossan och hundarna, va till Karlberg och Lapphyttan, super mysigt ställe här i norberg, ska dra dit älskling i helgen om vi hinner!

Skruttis vägrar sova:P Förrut när man la ner henne så låg hon stoll nu ligger hon still sisådär nån skeund sne är hon nere vid mjukisdjuren och har te party lr nåt:P:P Tänker inte tvinga henne att sova, hon sover när hon är trött!

Mamma va över idag också, skruttis fick en till supersöt sommarmössa, ni ska få se bilder, hon har 4 nästan snarlika sommarmössor nu me ingen riktigt sommar hatt så det måste inköpas på fredag, vet inte vad jag längtar mest till i veckan, min nya mobil eller vagnen, tror nog vagnen vinner:D:D

Igår va Sofia, Johan och Alexander här, vi snackade och busade med kidsen medan killarna slet på deras båt, fas de passade på att spela tv spel när vi var ute och gick, hallå trodde dom att vi inte skulle märka nåt:P:P

Som vanligt har jag yrat igen, har ingen som helst koll på vilka kommentarer jag svarat på och vilka jag missat så bli inte sura snälla:`P







 Tänk att få vakna till detta varje morgon<3



 det var populärt att få test åka framåt, nyfiken som jag är:P

 hah hon syns knappt:P



 väskan va lika fin irl, gick dock sönder efter nån minut, men älskling lagade:)

 söta skor från moster:)




 kladdig nakenfis:P









Vad segt dte går att lägga upp bilder här, började 20,30 och va e klovckan nu, jo 21,43, att man orkar ens:P

Ytterliggare två tänder har spruckit upp, så snart har skruttis hela 6 huggtänder:D

Får se om det blir avesta imorrn, ja och skrutt drar nog med jossan dit och kikar på kläder till skrutt<3





Kommentarer
Postat av: Veronica

va söt hon är! väskan var ju jätte fin, passa perfa till vagnen :)

2010-05-25 @ 14:47:32
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0