Finnkampen här hemma!!

Vad är det som händer eller har hänt med min hud, för lite mer än 1 månad sen har det vart finn invandring i mitt ansikte, rättare sagt slog dom sig ner runt munnen! blir så matt har försökt med allt, skrubba, använder inte foundation, smörjer med fuktkrämer, ansiktmasker, handsprit för att torka ut som, aloe vera lipsyl på dom, visst dom försvinner men dyker genast upp på ett nytt ställe, är lite sådär små trött på dom, har aldrig haft problem med huden förrut, visst jag kunde få nån finne här och där men inte flera små så här länge! Finnjävlar:P:P hihi

Köpte idag nån clerasil kräm som både ska dölja dom och torka ut dom, sista alternativet känns det som:P

Tips godtages gärna!!

Idag kom mamma hit och umgicks med oss:D:D Strosdae runt på byn och gjorde mat när vi kom tillbaka, kanon dag:D

Hade spanat in denna ursöta rompern och tänkt köpa den men då kom mamma med den:D:D Testa att söka på romper förresten på tradera haha, om annonsen nu är kvar:P

Isabelle har nu börjat trycka upp sig med tåna, som när man gör armhävningar och står på tåna:P Lyckades även filma detta:DD:, gäller att ha kameran nära till hands nu hela tiden!!

 Och hon försökte krypa också, det syndes att hon ville framåt men hon vart mest frustrerad och pissed off att hon inte kom nånstans:P måste vara nån rush i utvecklingen nu:D:D

 armövningar lr vad:P?

 mamma hade med sig lite kort på mig när jag var liten så jag kunde jämföra med isabelle:) Nog var man söt hihi men Isabelle e tametusan strået vassare:P:P

 checka in skorna:P:P Känner ni igen sånna:P

 åhh grannen runar han tyckte jag väldigt mycket om:)

 Kollade på lite äldre bilder på älskling idag också när jag skulle övertala henne att dte faktiskt är mig isabelle är lik, oj ojoj vilken hunk jag har:D:D Absolut älskar den här bilden:D Undrar om det kan vara vår i luften:D Isabelle vart helt till sig när hon fick se bilder på sin pappa, pappas flicka kanske, hon dissar min ibland totalt när hon är hos han, hos pappa får man ju bara göra roliga saker:P


Imorrn är det baby cafe, sen kommer min lite sämre hälft, nej jag bara skojja älskling:P Saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggggggggggggg<3

Kommentarer
Postat av: sara

jag rekomenderar inte att scruba när man har acne. och torka inte ut dom gör du det blir du bara väldigt fet i ansiktet. köp produkter som är anpasat för just dit ansikte. jag kan erbjuda bra produkter mott acne eller finnar.

2010-05-20 @ 08:26:30
URL: http://saraedlund.blogspot.com
Postat av: therese

hello kusin. Såg dina utmaningar i ansiktet. Får du Gå på toa o göra 2an varje dag?

Hör av dig om du vill ha hjälp. har oxå haft otroliga utmaningar med ansiktet :)

Ta hand om er

Kram tess

2010-05-20 @ 08:27:55
Postat av: Felicia

Torka ut är det sista du ska göra. Din hud är i obalans och du skulle behöva återfukta lägga renande masker. Är du säker på att det är finnar? Röda utslag runt min kan vara annat oxå. Annars kan problem med finnar runt min grunda sig i magen. Men i grund och botten är det hormoner. Dom

spökar!

2010-05-20 @ 08:45:57
Postat av: sabina

Ammar du fortfarande? Tror man kan få sämre hy av det.

Jag har sämre hy efter graviditeten, och ammar inte.

Hade hur fin som helst innan, men nu vettefaan :P

2010-05-20 @ 13:43:54
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: jossan

ska hälsa från robert att du absolut inte ska smörja med krämer över huvudtaget å inte äta choklad men de sistnämda visste du väl? han har ju torr hud å smörjer sig jämt å får super mycke finnar emellanåt.. puss puss

2010-05-20 @ 18:56:36
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

ni är bra lika du och isabelle :D SJUKT LIKA.. puss

2010-05-20 @ 21:54:47
URL: http://miindiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0