Badhus, Avesta, Måndag:D

Hej hej allesammans, helgen svischade förbi som vanligt, inget städande i garaget blev det, men älskling hann iallfall fixa båten, jag och skruttis följde med och kollade när han testkörde den, nästa gång följer vi med:D

Men shit vad har vi gjort mer, minnet sviker mig mer och mer, vet inte vad jag ska skylla på heller:P
Vi har hunnit träffa Josefine och Micke, hälsat på svärmor, haft mamma här, träffat Jossan och Gnubert m.m, en riktigt trevlig helg iallfall:)

 Ett stycke mamma

Idag när jag vaknade var det en sån där dag då jag egentligen ville ligga kvar i sängen hela dagen men vart övertalad att stiga upp:P Jag och Isabelle och Rocco drog till Avesta och badade med Frida, Alex, Fridas bror, Linnéa, Alvin och Oliver:D
Barnen tyckte dte var super kul och Isabelle var helt överlycklig när hon fick plaska:)

Vågade inte "dyka" med Isabelle men på nåt sätt snubblade jag i vattnet så både jag och Isabelle hamnade under:P Hon fick sig en kallsup men det gick bra! Frida hade med sig en vatten tålig kamera, väntar med spänning på korten:)

Ska försöka få med mig älsklign nån dag så jag kan åka ännu mer ruscherbana, hur kul är inte det då:) Han kommer förresten hem imorrn troligen<3

Vart lite stressigt i duschen så jag upptäckte när jag skulle fixa håret att jag inte sköjt ur allt balsam, opps pinsamt, åkte till mamma och tvättade ur det:D Sen åkte vi till Felicia och pratade lite, sen vidare till Linnéa så alla kids fick leka:) Vill också bo i Skogsbo:D:D

Isabelle slog omkull när hon satt och jäklar vad rädd jag vart, gjorde fysiskt ont i mitt eget huvud, ursch, men det verkar ha gått bra, hon var precis som vanligt när vi kom hem:D Var jätte orolig på hemvägen, ville stanna flera gånger, hönsmamma AB, men hon är ju mitt allt min lilla tösabit:D

Nu sover hon så sött, ville ha henne bredvid mig inatt, hela natten, ska snart gosa upp mig bredvid henne, alltså shit vad jag älskar den där lilla varelsen<3
 Vinteroverallen åkte på när vi skulle se pappa åka båt, va snor kallt i Ängelsberg och blåste skit mycke!

 Vackert i Ängelsberg



 Älsklings pärla, black pearl kallar vi den:P

   surläppen framme



 skitunge:P måste börja säkra här hemma tror jag!
 mums med majskrok men ack så kladdigt tycker mamma!

Mamma gav migg mitt hälsokort från när jag var bebis, vikt och sånt, kul att jämföra med Isabelle

Födelsevikt Jag: 3010 g  Isabelle: 2980 g
Ca 2 månader Jag: 4970 g  Isabelle: 4990 g
7 månader 1 vecka Jag: 7880 gram  Isabelle: 7910 gram

Som ni ser följer hon sin mammas fotspår:) ska bli kul och se om det fortsätter så:)
När jag var 1 år vägde jag 9370 g, 22 månader 11, 1 kg osv, uppföljning kommer:P


Nu kallar sängen:):) <3


Kommentarer
Postat av: sandrojja

Gud så mysig hon är allstå :)



Ska ta och kolla upp hur stor skillnaden är mellan mig & emmy i vikt & så nu. Vad smart :)

2010-05-11 @ 20:21:50
URL: http://sandrojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0