Stora draktjejen:)

Nya smeknamnet här hemma på skrutt:):)


I fredags va vi över till avesta, i lördags blev det promenix med jenny, texas, andreas, emma, jenny och anders, jätte kul att träffa er, så kul att barnen fick se varandra också:) Sen skulle jag över till emma men bilen började krångla när jag kom in till kärrgruvan, alla lampor i bilen slutade att fungera så jag fick svänga upp till jossan och låna batteri, tar absolut ingen laddning nu, Kuuul! Sen på kvällen skulle vi ta dte lugtn efter mycket om och men men frida, alvin och alex kom över och vi kikade på melodifestivalen och grabbarna ölade:P Tyckte ni rätt låy vann, jag gillade olas låt och erics!

Igår vart allt bara fel, vi skulle och kolla på skogsrally, duschade, tvättade håret, fönade det, sminkade mig och klädde på mig på 25 min så ni kan ju ana att dte var ganska stressigt och älskling stressade lika mycket också, vart osams iallfall, han som började för en gångs skull men jag blir toookig när han härjjar på mig så ni kan ju gissa om jag följde med, neeej! Det tråkiga var att vi skulle på middag hos jossan och gnubert men kände inte alls för att träffa älskling då, vart sams många timmar senare och pratade ut om att vi måste börja kommunicera, dte håller inte för alltid att hålla på som vi gör ibland, visst hade vi inte haft srutt men nu måste hon komma i första hand:) Men vet att det mest är mitt fel för jag tänder från 0-100 på i sekund och på minsta lilla, tycker så synd om älskling som får ta så mycket, han får liksom ut för precis allt, nej nu är dte skärpning som gäller, han är ju mitt liv, han och isabelle är det absolut viktigaste i mitt liv:D

Sen hade vi en jätte mysig eftermiddag med middag och film:)

Isabelle fortsätter ta efetr Alvin, igår började hon försöka kråla iväg, ser ut osm en mask, upp med rumpan och trycka emot, fast dte gick inte så bra, hon vart mest röd om knäna när hon föröskte mot dne sträva soffan, men hon gör dte bara när hon inte har kläder än så länge:)



 <3

 <3



aldrig sett skruttis skratta så mycket som när farfars hund molly och rocco busade i snön:):)<3

Måste göra oss iordning nu, ska ut på promenix med frida och alvin kl 09:)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Gud vilken söt drakdress hehe.. sötaste ja sett på länge :)

2010-03-15 @ 09:54:29
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: A

vilken sötnos, så himla lik dig på sista bilden..

2010-03-15 @ 13:35:44
Postat av: Elin

ooohh jag älskar den där drakdräckten! visst är den från Lindex? super söt!



Kraaam

2010-03-15 @ 15:27:57
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se
Postat av: C

2010-03-15 @ 16:39:03
Postat av: Cicci Västervik

Hej! Isa är ju en exakt kopia av dig som liten på sista bilden. Hon är så söt! Lovisa och jag åker till Sandviken i påsk, är ni hemma något då, så kanske vi kan komma till Norberg? Kram Cicci

2010-03-15 @ 16:41:17
Postat av: martina

Hej cicci:) hade fått en till kommentar att hon va lik mig på dne bilden:) dte skulle vara jätte kul att ses:) vi är hemma då, kanske kan komma till sandviken och hälsa på också:) kramar till er:)

2010-03-15 @ 16:57:02
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Bello - mamma till Isabelle

Hon är ju bara för söt den där ungen! :D

Älskar förresten hennes randiga mössa! Färgerna är ju så fina ihop! :)

2010-03-15 @ 21:05:29
URL: http://beelloss.blogg.se/
Postat av: Lina

naw ;D sötnosen. men du.. förlåt.. mina ögon har jättesvårt att läsa inläggen pga typsnittet. blir jobbigt på nå sätt.. :S om du ändrade skulle mina ögon bli lyckliga :D

2010-03-21 @ 14:22:39
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0