Rocco på rymmen

Haha måste bara berätta vad som hände idag när jag och Jossan skulle fika en snabbis medans hundarna fick sitta utanför i solen:)

Först lyckas de på nåt sätt nå varandra så de kunde busa och helt plötsligt kommer en som jobbar på fiket och säger att min hund är lös, springer ut och då kommer en tjej som visar sig vara Jossan farbrors fru med Rocco i koppel, hon hade sett att Nova börjat bita på Roccos koppel och sett att det gått av och sen måste väl hon lockat dit han när han tyckte att han skulle ta sig en tripp runt på byn:P:P

Han hann iallafall bara vara på rymmen i ca 30 sekunder:P:P Vi skämtade och sa att Rocco och nova hade gjort upp att de skulle bita sönder varandras koppel och sen rymma iväg tillsammans, men Rocco gjorde en fuling och blåste Nova och drog själv:P:P

Sen efter betedde sig Rocco som ett prakt exempel på hundar jag inte gillar, han skällde och försökte hoppa på folk som gick förbi, usch värsta jag vet så det fick det bli att slänga i oss fikat och bege oss hemmåt:) köpte även b-vitamin, så nu välkomnar jag gärna lite nytt hår!!!! Kommer säkert vara skallig i sommar lr nåt!

Dröjde inte länge förrän Roccos säng hamnade i vårt sovrum igen, fick dåligt samvete, han är ju trots allt vår stora svarta bäse:P:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0