Positivt överaskad!

Hej bloggen, lr rättare sagt hej alla bloggläsare:)
Vintern e tillbaka, med storm steg, gillas ej, samma sak varje år när man ropar hej att våren e på väg så kommer det mer snö, så nu tänker jga inte säga att våren e på väg nå mera!

Idag är lill skruttis humör mycket bättre, hon verkar inte ha lika ont i munnen längre, nån som vet hur långt tid det tar för hela tanden att komma upp?
Det är en vass liten tand iallfall, och hon vet precis hur man ska använda den för att jävlas med mamma, med att BITAS !!

Igår satte jag batteriet på laddning till bilen och hoppades att det skulle räcka för att ta oss fram och tillbaka till jossan, och dte gjorde dte, det tackar vi för skit bil!

Vi gick på promenad med hundarna sen kikade vi på bröllopsfotografen och jossan syster kom över med fika.
 Jätte trevlig dag:) Isabelle var riktigt sugen på jossans ansikte, skulle äta upp hela henne:P

Idag är en slappar dag här hemma, jag går runt i mjukiskläder/osminkad och isabelle har pyjamas på sig, hon tycker dock inte att dte är lika kul att bara dega i soffan som jag så det har blivit en hel del lek pauser:P

Från och med idag kan man se vad man får för skatt tillbaka på skatteverket hemsida, va med fasa jag loggade in, fick ju super bra tillbaka förra året och anade att dte skulle inte vara många kronor i år då jag är mammaledig/ har pluggat, men får 7600 tillbaka, det tackar vi för:) Men dte stod exklusive moms, vafan de kan väl inte dra moms på skatt!! Tycker sverige hela tiden drar skatt på skatt och moms på moms och vise verca!
Fast vartenda öre går till husmålningen, men känns bra att jag kan bidra till den, väldigt bra faktiskt:)

Hade glömt att skicka in föräldrapenning begäran i tid så ringde och de ksulle fixa det, får dock vänta lite men men, de skulle skicka blanketter så älskling kan ge mig sina dagar han få ge bort så jag får vara hemma i somar, riktigt tacksam att jag får vara hemma med henne hennes första sommar<3

fick ett undrbart sms av flisan som vart på rul:) gick och väntade på det sms:et sen jag vaknade, nu vet jag könet:) Men ska låta henne få avslöja det:D

Märker ni också att jag använder mig väldigt mycket av :), ;P och liknande tecken, försökerminska ner på det, så tro inte att jag blitt bitter:P

 Isabelle gillade också Halens sommarkatalog, hade inget val än att ge henne den eftersom hon gnäller som bara den när hon inte får som hon vill!! Undrar vem hon ärvt det efter!!

 Ser ut som hon amputerat händerna, så är inte fallet, hon drar in händerna i pyjamasen/tröjorna och suger på tummen genom tyget!

   <3

Fick veta av svärmor att micke gjorde precis som isabelle med tungan när han va liten:)

Lite kort från mamma/bebisträffen med Frida/Alvin, Petra/Rasmus, Evelina/Vincent och Linnéa/Oliver, hojta till om jag ska ta bort nåt kort:)



  
             

   

 
Isabelle vet vad hon ska göra för att få pojkarnas uppmärksamhet:P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det dröjer inte lämnge förs tanden kommit upp.. Emmy hade också en vass pigg först, sen veckan efter hade hon helt plötsligt två tänder som kommit upp.



Haha, vilken härlig bild, den sista.. När hon får alla blickar på sig. Vilken liten sköning.

2010-03-24 @ 11:19:34
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Hon tjurar för o få all uppmärksamhet :D

2010-03-30 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0