Ödet eller creapy!!

Shit undrar om detär ödet eller om det bara är creapy, fick nåt mail där man kan kolla vad ett namn betyder,kollade då isabells namn och gissa på vilken dag hon har namnsdag!!!!!!!!!


Den 28 maj på min och älsklings årsdag,på vår dag:) Vi hade ingen aning om detta, och inte nog med det hon är född på michael dagen, alltså på sin pappas namnsdag och sin mormors födelsedag:)


Hon blir så arg när hon inte får va med och blogga och trycka på skrivbordet så mamma får skriva om tusen gånger:)

Gick upp när älskling åkte 06,30, han fick lite sovmorgon idag då han börjat på ett nytt projekt i haninge:)

Sen gick vi och hjälpte frida att packa upp i nya placet, nästan grannar:D
Sen promenix, hem och äta och sen promenix igen i underbara vädret med emma och jenny:)

Nu ska jag slänga ut liggkorgen på blocket:)

 1200 kr, hojta till om nån är intresserad, nypris 2000, superfint skick:) årsmodell 2010:)

 Mitt allt<3





 duktiga tjejen, det här är verkligen hennes favorit, efter tutten då:P tror hon gillar den så mycket för att hon gillar att stå, sitta duger inte längre nu ska man hålla henne så hon kan stå hela tiden:) Hon sitter i den nu och hoppar, hela gåstolen bara knakar så mycket som hon hoppar, det är upp på bena, och plums ner på rompan, ett under att hon inte gjort illa sig än så vild som hon blir i den:P

Köper faktiskt inte det att en gåstol ska hämma att de börjar gå senare, jag tror snarare tvärtom eftersom hon tränar balansen att stå själv varenda gång hon är i den! Hur kan det vara hämmande liksom!!






Kommentarer
Postat av: Mickis

Vem har sagt att det börjar gå tidigare ? Det r bara bullshit.. Varför ska du sälja delar av vagnen bara å inte vänta tills du kan sälja hela ? haha du är rolig du gumman <3 Vart har Frida flyttat då ? Kram

2010-03-09 @ 08:21:03
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Sabine

Jag tror på ödet, helt klart!



Japp vi bor på västkusten, ca 7 mil söder om Göteborg:)



Dom buggysnuggle var inte så billiga:P Men praktiskt och bra sen när sittvagnen ska fram här:)

2010-03-09 @ 11:20:52
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Mickis

Jag menar INTE börjar gå tidigare såklart.. va nog väldigt trött i morse haha.. men det ska iaf stå inte gå tidigare..

2010-03-09 @ 14:41:32
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Lina

ja, folk liksom "troru du är nyttig eller?" hur nyttiga är dom som käkar snickers då? vill jag ära mina vindruvor så gör jag de :p

2010-03-09 @ 17:35:16
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ja nä det är bara skitsnack. mina har sprungit i den sen dom knappt nådde ner hahaha.. Ja vi lär ta en fika nån dag, jag har ju fortfarande bara sett erat hus från utsidan ... :P Så det måste styras upp tycker jag :)

Mmmm visst har jag skaffat blogg allt, men jag fattar inte så mkt av den än men det blir väl bättre får vi hoppas haha.. Puss

2010-03-09 @ 18:31:27
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Issa

Alva blev nog inte hämmad av gåstolen, hon börja ju gå 1 vecka in på 10 mån... Undrar när hon skulle börjat gå om hon nu blivit lite hämmad, 7 mån;-) Bland det bästa vi haft till henne

2010-03-10 @ 20:50:57
Postat av: martina

Hej isabella:) vad duktig alva är, ja precis:P:p nej tror inte heller det, hon älskar ju att stå i den, och vad kan vara fel med att hon får stå liksom:P:P kramar

2010-03-15 @ 16:17:52
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0