Magsjuka... nej tack och lov!!

Denna dag började inte sådär super bra, eller de första timmarna sen vart skruttis varm, tog tempen och feber hade hon, strax efter spydde hon den största spya jag sett från henne:(:( Var helt bombis att det var magsjuka, panik ringde 1177, skit lång väntetid men fick prata med en urgullig sköterska som hörde hon rolig jag var, hon lugnade mig och berättade vad vi skulle göra om det var magsjuka, åkte och köpte vätskeersättnign och hämtade ut dne gigantiska barnstolen, kom hem och skruttis var precis som vanligt, lite trött kankse, efter 2 h gav jag henne mat två gånger sne spydde hon upp alltihopa, en fontän av bröstmjölk i sängen, stackarn:(:( Men hon har inte spytt nå mer, bara feber, hon e riktigt varm men samtdigt aldelles knottrig stackars mammas hjärta:(

Kanske tänderna som drygar sig men orolig blir man, jag blir helt knäckt verkligen, men vilken mamma skulle inte bli det, micke han e helt annorlunda, han tänker mer relistiskt och som tur är tar ner mig på jorden annars skulle jag nog åka till akuten varje gpng hon hostar elle rnyser (skämt åsido)!

Men det vitigaste är ju att hon är glad och leker som vanligt, och dte är ju allmän tillståndet man ska kolla på:):)

Igår va det mamma babyträdd, super kul, måste ses oftare:) Isabelle va enda bruttan, hon hade fullt upp med att kika in alla söta grabbar, men skruttis du får nog vänta några år till:P:P

 isabelle dansar i jossans knä, såg så jäkla kul ut:)

 så här mycket hår lossar jag när jag tvättar håret, har börjat dricka b vitamin brus och det har blivit mycket bättre, när man va gravid fick man tjockt hår, nu tvärtom...

 blekte slingor, vart riktigt nöjd, fast färgen måste kommit in i hårbottnen för det är oranget fram i hårbottnen..

 finare i verkligheten utan blixtens förvrängande färger:) men i denna kommer du sitta kanon hjärteskruttis<3

nu e älskling hemma, hör fyrhjuloingen utanför, ettt jäkla liv:)

inoljad skruttis hade kul med spegelbilden:)

Nu ska jag fortsätta pussa på mitt hjärta som sover i min famn<3 Om du bara anade hur lycklig du gör mig skruttis<3

Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Hej gumman..de va länge sen! Måste skylla denna gång på jobb igen..håller på att jobbai hjäl mig har även hunnit varit magsjuk, Alexander stackarn har vart magsjuk en hel vecka snart spyr och är lös i magen..så synd om honom:(:( men verkar vara på bättringsvägen iaf. Hoppas de blir bra för Isabelle så de inte håller i sig..jobbigt för dom. Så vi kan inte heller träffas denna helg..så de inte smittas:(

Ring nån dag om du vill..kram kram

2010-03-19 @ 22:16:29
Postat av: Mickis

Uscha hoppas det inte är magsjukan som går, har hört att en del är sjuka i 6-8 dagar !! Helt galet, livrädd uhaaa... Hoppas man klarar sig..



Och angående att tappa hår, så välkommen till klubben :( Jag tappar så mkt hår att jag har kala fläckar på vissa ställen nu :( Skit jobbigt :( Kram & Hoppas ni klarar er från magsjukan.

2010-03-20 @ 20:33:58
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, sådär flottigt är ett fönster nere i tvrummet för att en inoljad bebis stått och kladdat medans hon tittat ut.

2010-03-22 @ 07:50:54
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: martina

Sofia, hej gumman:):) stackars lilla palle:(:( hoppas han blivit bra nu, man vet ju själv hur hemskt dte är med magsjuka:( ja vi måste absolut ses, jag får skylla på bil jäveln som vanligt, blir så matt på den där bilen:( ringer idag eller i morgon:) puss och kram

2010-03-23 @ 10:20:24
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0