Inte tagen på allvar

Ringde bröstenheten om min tid som aldrig kommer och de hade gett bort min tid till nån annan, det kändes precis som att de inte tog mig på allvar, visst riksen som de sa att det skulle vara bröstcancer är väldigt liten men jag vill ändå få den undersökt, ett jäkla ståhej att man ska vara noga med att kolla upp brösten och när man gör det ja då får man inget ut av det! Skulle få en tid inom de närmsta veckorna iallfall!!

Tand nr: 2 är också på väg upp, tandköttet sprack idag för den och skruttis har grinat om vartannat, Felicia skulle ha hälsat på men sa att vi skulle ses en annan dag när Isabelle inte har så ont! Har fått gnuggat tandköttet på henne och man såg hur skönt hon tyckte det var, även om man kan ana hur ont det gör så gör dte ont i hela öronen att höra hennes skrik, gick ut och gick till slut så hon skulle sova så mina öron fick vila, sen på em var hon glad igen:D

Imorrn är det babycafé sen ska vi med mamma till fagersta, hon ska med molle till veterinären för en hel besiktning:P Sen kommer hjärtat hem och jag ska på gympa!

Isabelle vaknade kl 20 och tyckte att hon sovit klart och ville vara uppe, där gick hon på en nit lott, efter fem minuter åkte hon ner i sängen igen, känns som hon ligger i ett fängelse där, hon tittar ut genom spjälorna och sträcker ut sin lilla hand, känner mig skit hemsk då men hon måste sova i sin säng halva natten iallfall, fast helst skulle jag vilja ha henne bredvid mig hela natten men det är inte rätt mot henne, men hur mysigt är det inte:)

Sov dags nu då:) Gonatt allesammans<3

   <3

 titta vad liten hon var, 3 dagar gammal här och vägde ca 2800 gram, titta på de små spetiga benen, svårt att föreställa mig att du vart så liiiten hjärtat mitt:)



 en av de sista magbilderna på förlossningen:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååååh, så liten, hon är sjukt lik dig alltså :) Så jäkla söt.

2010-03-25 @ 10:09:09
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Ooooh dom porriga trosorna man fick ha på sig :)

2010-03-25 @ 11:40:52
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Mickis

Värsta Plutte magen haha.. :)

2010-03-25 @ 11:58:44
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, den är ju inte så stor så den är perfekt till shopping :) Precis vad jag behöver. ahah. Men jaaaa, det kanske är ett teckan på att vi ska ses på riktigt snart? Jag & munken kanske kan komma & hälsa på er i norberg nån dag? Om ni vill/har lust?

2010-03-26 @ 20:45:57
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0