Snabbt...

Får bli ett snabbt inlägg, va till Avesta idag med jossan och såklart skrutt, åkte deras nya fina bil med panorama tak:D Vart inge badhus, lingon veckan knackade på våra dörrar, shit vad hemskt det är med mens nu, såna flashbacks, gör så ont som små värkar!! Sen blöder man skiiit konstigt, och jätte oregelbundet! Nog om det!Shoppade en del, var en del rea också:D

 

 hon tar allt som kommer i hennes väg, och när man tar av henne det blir hon galen!!

 en bitter skrutt

 <3

 gjorde en till gipsgrej, händerna hade knappt vuxit nåt men fötterna däremot:P

lite nytt till skrutt, och nej jag har inte trötttnat på rosa, inte det minsta:D:D hon har redan två såna där rosa byxor men jag älskar dom och ena paret har redan blivit urtvättade!

 fyndade denna på barnavdelningen för 50 kr, strl 12-14 år:P satt  perfekt:D ska få en sån jäkla fin klänning av mamma som hon lagt undan, en lång klänning, lila och mönster, så fin:D

 jag älskar dig så mycket min älskade söta lilla dotter<3

 hon har en riktigt stor söt glugg mellan framtänderna, mamma stora tjej som har 6 tandsingar:D:D

Ska sova strax, imorrn ska vi upp till jossan, glassa på gräsmattan:)




Kommentarer
Postat av: Sabine

Men gud så söt hon är! Redan så mkt tänder, oj oj oj:D



Va har du köpt hennes kläder? Den tröjan med my little ponny var ju dundersöööt!!

2010-06-22 @ 22:12:39
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag älskar verkligen den där koftan, så jäkvla söt. haha, & jag får inte heller nog av rosa :D

2010-06-23 @ 21:40:28
URL: http://sandrojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0