Skärpning

Ska skärpa till mig med bloggen om jag vill ha några läsare kvar men dte har ju vart så fint väder:) Vi har njutit av solen och vart ute så mycket som vi orkat, träffat stina och Älva en hel del:D Idag va vi ut och gick med dom och jossan och nova!

Har helt glömt om allt jag skulle skriva om, hmm helt skalleblank! Bjuder på lite bilder tills hjärnsläppet släppt, om det nu gör det:P

  

  

  

   Isabelles skylt till babycafet:D

 

 
 stora leopard tjejen:)

 skruttis river i precis allt hon kommer åt, mamma städar, skruttis stökar så står det till här hemma!

Måste bara säga att det är verkligen super kul att det är så många vänner som ska få bebis:D:D Massa grattis till alla er, mera bebisar åt folket:)

Fått klämma på både Lindas och Felicias söta magar i helgen med, saknar magen lite nu, så fint och kvinnligt, nej en dag ska isabelle få ett syskon, that´s it!


Shit vad jag krånglat med telia, ringt massa gånger idag, leverans tiden på iphone är 3 veckor, efter mycket om och men skulle de gå fortast om jag gjorde muntligt avtal, men då funkade inte deras inspelnings apparat, tjejen skulle ringa upp, inte ringt än, får ringa imorrn, suck!

Ska ta och sova nu efter jag bara pratat klart med hjärtat, mitt andra större hjärta ligger redan och sussar, kan man få va så där söt:D




Kommentarer
Postat av: sara

du får väll ska blogg.veclorevyn.com för där kan du göra tidsinställa inlägg

2010-06-08 @ 08:40:13
URL: http://saraedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0