Så där ja!

Nu äntligen är dte fixat med telefonen, fick ju så klart ringa upp dit själv och göra om allt, ja för typ 5:e gången, jag måste verkligen vilja ha den där telefonen, fats nu vart uthämtnings avgiften på telefonen helt plötsligt 300 kr billigare och dte tackar vi för, fick ett lätt nytt nr också, skriver ut det när telefonen kommit! Mitt tre nr kommer att försvinna på torsdag, tills nya nr kommit når ni mig på mitt parlino nr: 076 5799323!  Nog om det nu!

Vi har valt färg på huset nu, fick som jag ville (vitt) utan att behöva säga nåt, älskling gillade det ändå:P

 exakt den här färg kombinationen, martina gilla:)

När jag letade runt på lite 1 års presenter( herregud hon blir 1 år om mindre än 4 månader!!!!!) till skruttis hittade jag dessa zoobies, det är ett mjukisdjur som går att göra till både kudde och filt, super mysiga, synd bara att de kostade 400 kr som jag anser är lite väl i överkant, den rosa flodhästen skulle nog skruttis gilla om inte annat skulle jag det:P




På lördag tänkte jag och skruttis och älskling åka till säterdalen om vädret e fint, ska försöka locka med jossan med:D Nån som fått in skatten än? Inte jag iallfall, inte för att det blir nåt över då alla pengar går rätt och slätt till målningen, men förhoppningsvis kanske vi får nån krona i vinst istället sen när vi ska sälja!

Ska ta och pallra oss ner nu och äta frukost, sen ska vi ut och gå med Stina och Älva-Li:)

Skruttis har blivit super tuttig igen, tappat räkningen hur många gånger hon tuttade inatt, jag hade nästan slutat läckt men hon kanske kände att det börjat sina, nån mer som märkt av att deras bäbis varit extra grinig under värmen, isabelle va sig inte riktigt lik, grät till och med när vi bytte blöja på henne, men igår när de va svalare va hon som vanligt igen, kan det vart värmen måntro!

puss och hej:)






Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha 'Pappa betalar'... skitbra ju! Det är så det ska vara :D

2010-06-08 @ 12:37:47
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: sofia

det stämmer :) Tack så mycket =)

2010-06-08 @ 14:23:36
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: jossan

va e de i säterdalen?? jag har fått skattepengarna idag! men dom försvinner just nu!! =(( puss

2010-06-08 @ 15:12:44
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

lilla sötnosen! Tyckte de var typ igår du fick henne :p haha. va tiden går fort :)



Jag mår bra (peppar peppar) nu kan ja känna av lite illamående men den kommer bara om jag inte får mat, annars är det prima. trött o seg men inget att klaga på :)

2010-06-08 @ 17:15:11
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0