Nu vart jag riktigt förbannad!

Nej nu vart jag på riktigt dåligt humör, tycker folket i Danmark att det är helt okej att röka när man är gravid eller har bebis, okej fine om dom nu måste röka då kan dom väl gå ut nej då ska dom röka inomhus och typ blåsa på sina bebisar!! Ursch säger jag bara, jävla idioter, vissa ska fan inte få ha barn!! Vart faktiskt riktigt upprörd nu! Och en tjej bestämde sig för att sluta röka, killen tyckte det var rätt emot barnen men hon sa att hon gjorde det för ekonomin, puckon! Nej nu tänker jag inte fortsätta se det i dag!

Jag är så jäkla rädd ens att Isabelle ska få minsta lilla rök på sig, hatar när folk röker hennesnärhet och kan man inte acceptera kan man dra åt pipsvängen, nej nu ska jag ta och gå ut och gå med jenny, spotta och svära lite på vägen med:P:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för promenaden :D jag har iaf slutat röka så jag kommer nog börja klaga på folk med haha

2010-06-16 @ 21:49:58
URL: http://miindiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0